Наземно-повітряне середовище життя (5 клас. Природознавство) + Презентація

Автор: Савчук Тетяна Валентинівна

Навчальний заклад: Підстепненська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Олешківського району Херсонської області

Тема: Наземно-повітряне середовище життя.

Мета: формувати предметні  компетентності: актуалізувати знання учнів про різноманітність середовищ життя; охарактеризувати наземно-повітряне середовище, способи пристосування організмів до життя в ньому;

 формувати ключові компетентності: інформаційну (формувати вміння працювати з різноманітними джерелами знань, розуміння та усвідомлення інформації), комунікативну (розвивати вміння аргументувати думку, культуру мовлення), соціальну (оволодіння вміннями та навичками взаємодіяти в парах, усвідомлення власного внеску у спільну роботу, формування адекватної оцінки і самооцінки, вміння використовувати власний досвід), загальнокультурну (ціннісне ставлення до живих організмів, бережливе ставлення до навколишнього середовища-як місця життя організмів), здоров’язбережувальну (готовність вести здоровий спосіб життя-фізкультхвилинка, любов до природи)

Тип уроку: засвоєння нових знань

Очікувані результати: учні описують пристосування організмів до наземно-повітряного середовища життя; використовують додаткові джерела інформації для виконання навчального завдання.

Базові поняття та терміни: організми, середовище життя, пристосування, наземно-повітряне середовище, рослини, тварини.

Обладнання: підручник, зошити, презентація, кросворд,  картки для гри «Доміно», роздатковий матеріал «Тварини», кртки «світлофор», картки самооцінки.

Завантажити: Наземно-повітряне середовище життя (5 клас. Природознавство) + Презентація + Сертифікат (Розмір: 2.0 MB, Завантажень: 74)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*