Лист Міністерства освіти і науки України від 03. 07. 2018 р. № 1/9-415 “Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році”

Загальне значення грибів. Особливості будови та живлення грибів (6 клас. Біологія)

Автор: Цибулько Наталія Анатоліївна

Навчальний заклад: Хлібодарівський НВК

Тема уроку : Загальне значення грибів. Особливості будови та живлення грибів .

Мета уроку: 
Освітня. Почати формувати знання учнів про окреме царство організмів – Гриби; ознайомити із особливостями поширення та середовищ існування грибів; дати загальну характеристику цих організмів; розкрити значення термінів “гетеротрофи”, “мікологія”, “міцелій”.
Розвиваюча. Розвивати уміння порівнювати ознаки рослин і грибів, грибів і тварин; уміння логічно мислити, спостерігати та робити відповідні висновки; відпрацьовувати навички пошукової діяльності на уроці;

Виховна. Виховувати бережливе ставлення до грибів, дотримуючись правил збирання їх у природі, виховувати екологічну культуру, дбайливе ставлення до всього живого на Землі.

Тип уроку. Засвоєння нових знань.

Матеріали та обладнання: роздатковий матеріал, проектор , комп’ютер.
Очікувані  результати: учні називають будову грибів, характеризують відмінність від рослин та тварин, пояснюють, що таке грибниця, плодове тіло.

Базові поняття та терміни: гетеротрофні організми, мікологія, міцелій.

Завантажити: Загальне значення грибів. Особливості будови та живлення грибів (6 клас. Біологія) + Сертифікат (Розмір: 654.1 KB, Завантажень: 412)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*