Складання і обчислення значення виразів. Розв`язування рівнянь. Творча робота над задачею. Знаходження довжини ламаної лінії (2 клас. Математика) + Презентація
Автор: Мазнюк Тетяна Федорівна
Навчальний заклад: КЗ “Запорізька загальноосвітня санаторна школа – інтернат № 7 І – ІІ ступенів” ЗОР
Тема. Складання і обчислення значення виразів. Розв`язування рівнянь. Творча робота над задачею. Знаходження довжини ламаної лінії.
Цілі: удосконалювати вміння читати і записувати числові вирази, що містять дії додавання і віднімання з дужками і без них ; формувати обчислювальні навички учнів, вдосконалювати вміння додавати та віднімати числа в межах 100 з переходом через десятки; розвивати логічне мислення та математичне мовлення учнів під час розв’язування складеної задачі та виразів на різні способи дій; вміння співпрацювати в парах під час творчої роботи над складанням і розв`язанням простої задачі за поданими даними ; вміння самостійно робити висновки та узагальнення; виховувати усвідомлення необхідності вивчення предмету і використання його в різних сферах життєдіяльності людини; сприяти розвитку культури взаємовідносин .
Обладнання: мультимедійний екран для демонстрації кліпів та презентацій, картки для роботи в парах та індивідуальної роботи, позначки настрою.
Тип уроку. Урок закріплення знань, умінь, навичок.
Вид уроку. Урок – подорож з мультимедійним супроводом.
Завдання уроку:
– забезпечити в ході уроку розуміння призначення дужок у числових виразах, застосування правила порядку виконання дій у виразах з дужками;
– продовжити формування вмінь застосовувати на практиці способи обчислення у межах 100; записувати і обчислювати значення числових виразів, що містять дію додавання і віднімання;
- виділяти умову і запитання задачі, визначати слова – ознаки окремих відношень; обґрунтовувати арифметичні дії, самостійно складати за поданими даними і розв’язувати задачі різних видів ;
– створити умови для розвитку таких аналітичних здібностей учнів, як уміння аналізувати, зіставляти, порівнювати, узагальнювати пізнавальні об’єкти, робити висновки;
– сприяти формуванню самостійної пізнавальної діяльності учнів;
Завантажити: Складання і обчислення значення виразів. Розв`язування рівнянь. Творча робота над задачею. Знаходження довжини ламаної лінії (2 клас. Математика) + Презентація + Сертифікат (Розмір: 9.0 MB, Завантажень: 354)