Складання і обчислення значення виразів. Розв`язування рівнянь. Творча робота над задачею. Знаходження довжини ламаної лінії (2 клас. Математика) + Презентація

Автор: Мазнюк Тетяна Федорівна

Навчальний заклад: КЗ “Запорізька загальноосвітня санаторна школа – інтернат № 7 І – ІІ ступенів” ЗОР

Тема. Складання  і обчислення значення виразів. Розв`язування рівнянь. Творча робота над задачею. Знаходження довжини ламаної лінії.

Цілі: удосконалювати вміння читати і записувати числові вирази, що містять дії додавання і віднімання з дужками і без них ; формувати обчислювальні навички учнів, вдосконалювати вміння  додавати та віднімати числа в межах 100 з переходом через десятки; розвивати логічне мислення  та математичне мовлення    учнів під час розв’язування складеної задачі та виразів на різні способи дій; вміння співпрацювати в парах під час творчої роботи над складанням і розв`язанням простої задачі за поданими даними ; вміння самостійно робити висновки та узагальнення; виховувати усвідомлення необхідності вивчення предмету і використання його в різних сферах життєдіяльності людини;  сприяти розвитку культури взаємовідносин .

Обладнання: мультимедійний  екран для демонстрації кліпів та презентацій,   картки для роботи в парах та індивідуальної роботи,  позначки настрою.

Тип уроку. Урок закріплення знань, умінь, навичок.

Вид уроку. Урок – подорож з мультимедійним  супроводом.

Завдання уроку:

– забезпечити в ході уроку  розуміння призначення дужок у числових виразах, застосування правила порядку виконання дій у виразах з дужками;

– продовжити формування вмінь застосовувати  на практиці способи обчислення  у межах 100; записувати і обчислювати значення числових виразів, що містять дію додавання і віднімання;

  • виділяти умову і запитання задачі, визначати слова – ознаки окремих відношень; обґрунтовувати арифметичні дії, самостійно складати за поданими даними і розв’язувати задачі різних видів ;

– створити умови для розвитку таких аналітичних здібностей учнів, як уміння аналізувати, зіставляти, порівнювати, узагальнювати пізнавальні об’єкти, робити висновки;

– сприяти формуванню  самостійної пізнавальної діяльності учнів;

Завантажити: Складання і обчислення значення виразів. Розв`язування рівнянь. Творча робота над задачею. Знаходження довжини ламаної лінії (2 клас. Математика) + Презентація + Сертифікат (Розмір: 9.0 MB, Завантажень: 139)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*