Особливості поглибленого вивчення алгебраїчних рівнянь у допрофільних класах у сучасних умовах, розробка елективного курсу

Автор: Тимащук Юлія Олегівна

Навчальний заклад: Конотопська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11

Особливості поглибленого вивчення алгебраїчних рівнянь у допрофільних класах у сучасних умовах, розробка елективного курсу.

 Одним із пріоритетних напрямків розвитку освіти в останні роки стає перехід старшої школи на профільне навчання, у зв’язку з чим виникає потреба у чіткому визначенні напрямку профілізації у кожному навчальному закладі та забезпеченні системи допрофільної підготовки учнів, як основи для відповідного профільного навчання.

Постановою Кабінету Міністрів України «Про перехід загальноосвітніх навчальних закладів на новий зміст і структуру навчання» № 1717 від 16.11.2000 року передбачено в 2010 році перехід на повне профільне навчання учнів. Для забезпечення цієї вимоги органи управління освітою та навчальні заклади постійно здійснюють моніторинг відповідних процесів, забезпечуючи систему профорієнтаційної роботи, яка ведеться, як правило, в рамках спільної угоди між центрами зайнятості та управліннями освіти. В цій системі допрофільне навчання є одним із важливих чинників свідомого вибору майбутньої професії випускниками школи. Тому в першу чергу, передбачається за рахунок шкільного компоненту введення з 8 класу поглибленого вивчення предметів та запровадження додаткових курсів за вибором учнів. До того ж пунктом 3 цієї постанови передбачено забезпечити оновлення змісту і перехід на нову структуру та обсяги підготовки педагогічних кадрів відповідно до потреб системи загальної середньої освіти.

Завантажити: Особливості поглибленого вивчення алгебраїчних рівнянь у допрофільних класах у сучасних умовах, розробка елективного курсу + Сертифікат (Розмір: 359.4 KB, Завантажень: 30)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*