Звук [і], позначення його буквою «і». Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів (1 клас. Навчання грамоти)

Автор: Сімон Олена Леонтіївна

Навчальний заклад: Комсомольська гімназія №2 Зміївської районної ради Харківської області

Тема уроку: Звук [і], позначення його буквою «і». Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів.

Мета уроку: формувати компетентності: ключові (вміння вчитися – самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії; соціальні – брати на себе відповідальність за ефективне здійснення презентації результатів роботи пари (групи); загальнокультурні – дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлюватися в контексті змісту самостійно опрацьованого матеріалу за темою; здоров’язбережувальні – життєві навички, що сприяють соціальному здоров’ю ); предметні (формувати уміння виконувати звуко – буквений аналіз простих за звуковою будовою слів, навчить позначати на письмі звук [і] буквою «і», вправлятися в артикуляції звука [і], читанні складів, слів, коротких за будовою речень, будуванні моделей речень за допомогою фішок); міжпредметні (розвивати уміння працювати у парі по типу «взаємопідтримки», у групі, сформованої вчителем, по типу «вулика», формувати контрольно – оцінювальні дії щодо способу виконання звуко – буквеного аналізу слів), виховувати товариські стосунки, бажання та уміння вчитися, інтерес до вивчення рідної мови.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: мультимедійна дошка, картки із звуко – буквеними моделями слів, аркуші паперу, кольорові олівці.

Завантажити: Звук [і], позначення його буквою «і». Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів (1 клас. Навчання грамоти) + Сертифікат (Розмір: 335.1 KB, Завантажень: 329)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*