Географічне положення Африки (7 клас. Географія. Нова програма)
Автор: Маханько Ірина Вадимівна
Навчальний заклад: Криворізька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №44
ТЕМА УРОКУ : Географічне положення Африки
МЕТА УРОКУ: навчальна – розкрити сутність поняття „географічне положення материка”, формувати у учнів первинні навички складання характеристики географічного положення материка; поглибити практичні навички визначення географічних координат, вимірювання відстаней на карті за масштабом та географічною сіткою; закріпити практичні навички роботи з контурною картою; сформувати розуміння особливостей географічного положення Африки.
виховна – продовжувати виховувати географічну культуру школярів, розширювати світогляд учнів, формувати дбайливе ставлення до надбань різних культур та народів.
розвивальна – сприяти розвитку творчо – абстрактне та логічно – понятійне мислення; продовжувати розвивати уміння роботи з тематичними картами, контурною картою, працювати з додатковими літературними джерелами; активізувати пізнавальну діяльність семикласників.
ТИП УРОКУ: формування нових знань та умінь.
ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ: урок – „пошук скарбів”.
МЕТОДИ НАВЧАННЯ: мозковий штурм, евристична бесіда, розповідь з елементами подиву та пояснення, ілюстрація, практичні завдання.
ЗАСОБИ НАВЧАННЯ: Карта світу, фізична карта Африки з позначками маршруту, кнопки, свиток – карта, маршрутні карти – квитки із завданнями для кожного учня, завдання ПР, підручники, атласи, контурні карти.
Завантажити: Географічне положення Африки (7 клас. Географія. Нова програма) + Сертифікат (Розмір: 322.5 KB, Завантажень: 761)