Прислів’я та приказки (5 клас. Українська література)
Автор: Майло Оксана Геннадіївна
Навчальний заклад: Білицька ЗОШ І-ІІІст. №8 Добропільської міської ради Донецької області
Використання педагогічної спадщини В.Сухомлинського в організації здоров’язберігаючого уроку з української мови та літератури.
«Зміцнити здоров’я людини в дитинстві, не допустити, щоб дитина вступала в юність кволою і млявою,- це означає дати їй всю повноту життєвих радощів», – підкреслював В.Сухомлинський. Кращі умови для цього створюються в школах сприяння здоров’ю, а так як наша школа є саме такою, вирішила використовувати педагогічну спадщину В.Сухомлинського в організації здоров’язберігаючого уроку української мови та літератури з метою збереження і зміцнення здоров’я дітей.
В.Сухомлинський запропонував ефективні шляхи зміцнення здоров’я учнів (апробовані в Павлиській школі):
- Система бесід про людину і особливості людського організму.
- Оптимальне чергування розумової й фізичної праці
- Оздоровча спрямованість фізкультхвилинок
- Активна пропаганда й утвердження здорового способу життя
- Створення позитивного психологічного мікроклімату.
Тема уроку: Прислів’я та приказки
Мета уроку: Дати уявлення про прислів’я та приказки, їх види, розвивати навички виразного осмисленого читання прислів’їв та приказок, пояснення її змісту; творче мислення учнів, їх активність; виховувати красою слова, прищеплювати учням любов до України, рідного краю, формувати в учнів розуміння цінності здоров’я, шанобливе ставлення до кмітливості та мудрості нашого народу, виховувати розуміння ролі прислів’їв та приказок в сучасному світі.
Тип уроку: Вивчення нового матеріалу.
Обладнання: Підручник, збірки прислів’їв, ілюстрації до них.
Завантажити: Прислів'я та приказки (5 клас. Українська література) + Сертифікат (Розмір: 333.0 KB, Завантажень: 900)