ГоловнеУчительська

5-9 класи вже з 1 вересня наступного навчального року навчатимуться за новою програмою

Міністр освіти України Лілія Гриневич проанонсувала масштабну реформу шкільної освіти, яку планують розпочати у 2018-2019 роках.

Про це вона заявила у програмі “Лівий берег із Сонею Кошкіною” у прямому ефірі 24 Каналу.

“Основна глобальна реформа нової української школи на основі компетентнісного навчання в нас розпочинається у 2018-2019 навчальних роках. Це буде новий стандарт освіти, це потребує перепідготовки вчителів. Це буде новий спосіб навчання в початковій школі”, – зауважила Гриневич.

Разом з тим, міністр зазначила, що запропонований метод навчання є новим для України, але не є новим для освітніх систем світу.

За словами Гриневич, наразі відбулось публічне обговорення навчальних програм для 5-9 класів. Їх почнуть запроваджувати на основі компетентнісного підходу для 5-9 класів вже з 1 вересня наступного навчального року.

Це треба, бо ці діти не можуть чекати. З ними теж треба працювати саме зараз, – підкреслила очільниця міністерства освіти.

Коментарів: 28

  1. В мене складається враження ,що вся нинішня система шкільної освіти спрямована на одибілювання нації!Який підручник не відкрий-жах!Який дурень їх пише і який затверджує? Хіба можна вчити біологію по підручнику 9 класу,коли там матеріали за 4 курс медуніверситету? Хто укладав і затверджував підручники з хімії для 9 класу? Ви самі хоч одне завдання розв’яжете з нього? Що це за дурня така,що дитина повинна ,окрім школи,ходити до 4 репетиторів?

  2. Реформа, котра впроваджується для трудового навчання та обслуговуючої праці , ефективна та хороша за плануванням та побудовою уроків. Вона дала можливість втілювати в життя багато цікавих проектів, творчо розвиватися, набувати практичних навиків та переносити сприйняте і набуте на уроках у повсякденне життя.
    Єдина проблема – це мала кількість годин! Адже учням потрібно дати можливість і час аби творчо та з користю відпочити від точних наук. Переключитись, так би мовити. Я вважаю що уроки творчої праці та мистецтва мають бути не по 1год. на навчальний тиждень а бодай по 2год. Це значно зменшить нервову напругу, стрес та депресію в учнів.! А ще, допоможе у виборі майбутньої робітничої професії, котрі в даний час є дефіцитом!

  3. Я повнісю згодна. Мій син отак “вчив” німецьку мову з 5-го класу. Змінилося 2 вчительки, які навіть не вдавали, що вчать. Підручник справді жахливий. Ми самостійно трохи займалися по підручнику Басай, але, зрозумійте: це не єдиний в не основний предмет, а батьки працюють, а не лише виконують роль вчителів для своїх дітей. В результаті знання німецької у всього класу нульові. При цьому мій син до мов має схильність, і залюбки вчив би, якби німецька нормально викладалася. У 8-й клас перейшов до іншої школи, де друга іноземна не обов’язкова. Ми раді, бо це була профанація. В майбутньому піде на мовні курси та вивчить німецьку.

  4. Історія в 5 класі за оновленою програмою взагалі з підручником не співпадає, матеріал дуже важко сприймається учнями, предмет для дітей стає важким , нецікавим.

  5. Я дуже сподiваюс, що коментарi читають. Для кого написана iсторiя 6 клас? Для украiнцiв? Малоiмовiрно. Украiнцi мають сперш вчити свою власну iсторiю, а тодi вже Спарта, Грецiя i т.д. Або паралельно, як ми в свiй час. Кого ви хочете виховати?

    1. Історія стародавнього світу ніколи не вивчалася паралельно, тому що викладається з хронологічною закономірністю. Хочемо виховати адекватних людей, які розуміють, що Спарта і Греція (до речі, Спарта і є Греція) – це ази культурницької європейської цивілізації)))))

      1. Підручник перенасичений, навіть переобтяжений інформацією: неймовірна кількість термінів, історичних осіб, дат географічних назв.

      2. Хочемо виховати. Згоден. Питання – наскільки вдається ?

Back to top button