Тіла навколо нас. Способи збереження енергії (5 клас. Природознавство) + Презентація
Автор: Саманчук Світлана Павлівна
Навчальний заклад: Іванівська гімназія (опорний заклад) освітнього округу Іванівського району Херсонської області
Тіла навколо нас. Способи збереження енергії
Мета: сформувати в учнів початкові уявлення про закон збереження енергії; ознайомити і залучити дітей до розв’язання проблем енергозбереження як однієї із передумов стійкого екологічно безпечного розвитку; формувати вміння висловлювати власні думки, пропозиції, використовувати додаткові джерела інформації; дослідницьким методом навчити збирати, аналізувати, систематизувати і поширювати інформацію; розвивати творчі здібності; виховувати бережливе ставлення до природних ресурсів; сприяти виробленню вмінь та навичок правильно поводитися в побуті.
Обладнання: мультимедійна презентація «Альтернативні джерела енергії»; «енергетичний паспорт будинку»; плакат «Варіанти енергозбереження», малюнки до теми, підручник, робочі зошити.
Тип уроку: комбінований
Очікувані результати:
- Учні зможуть сформувати уявлення про цінність та значення електроенергії у житті людини.
- Сформують вміння і навички опрацювання інформації про засоби збереження електроенергії у побуті.
- Зможуть усвідомити власну роль ефективної роботи в команді, сформувати вміння стисло подавати результати своїх досліджень, добирати відповідний текстовий та ілюстративний матеріал, робити висновки.
- Застосовувати свої знання для охорони природи та збереження електроенергії в побуті.
Підготовчий етап
Домашнім завданням на минулому уроці учням було запропоновано скласти «енергетичний паспорт» своєї квартири або будинку (для заповнення таблиці рекомендовано звернутися за допомогою до батьків. Потужність приладу зазначена в його паспорті або на самому приладі. Витрачена енергія оброблюється так: Енергія = Потужність – Час роботи).
Завантажити: Тіла навколо нас. Способи збереження енергії (5 клас. Природознавство) + Презентація + Сертифікат (Розмір: 3.8 MB, Завантажень: 362)