Пароутворення і конденсація. Насичена і ненасичена пара (10 клас. Фізика)

Автор: Шембелян Леся Миколаївна

Навчальний заклад: ДНЗ “Сквирське вище професійне училище”

Тема: Пароутворення і конденсація. Насичена і ненасичена пара.

Мета:

  • освітня: розглянути процеси пароутворення і конденсації; розкрити поняття насиченої і ненасиченої пари та показати їх практичне застосування.
  • розвиваюча: розвивати вміння систематизувати, встановлювати зв’язки нового з раніше вивченим; аналізувати навчальний матеріал, стисло та правильно висловлювати свої міркування та обґрунтовувати їхню правильність; формувати вміння самостійно працювати з коментуванням своїх дій; сприяти розвитку спостережливості, уваги, пам’яті, уяви, мислення.
  • виховна: виховувати почуття гордості за досягнення вчених-фізиків; формувати такі якості особистості, як відповідальність, організованість, дисциплінованість, обов’язок, порядність, правдивість, почуття колективізму.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Матеріально-технічне забезпечення уроку:
колба, спиртівка, штатив лабораторний, шприци медичні (без голок), мультимедійна дошка, мультимедійний проектор, картки до блок-схеми, картки із запитаннями.

Завантажити: Пароутворення і конденсація. Насичена і ненасичена пара (10 клас. Фізика) + Сертифікат (Розмір: 427.0 KB, Завантажень: 18)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*