Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення (6 клас. Українська мова) + Презентація

Автор: Шевець Вікторія Миколаївна

Навчальний заклад: КУ Сумська ЗОШ І-ІІІ ступенів №23 м.Суми Сумської області

Тема. Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення.

Мета: повторити та поглибити знання учнів про групи прикметників за значенням; дати відомості  про ступені порівняння якісних прикметників та їх творення, формувати  вміння  шестикласників правильно утворювати ступені порівняння, правильно й  доречно   вживати їх у мовленні;   розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення, спостережливість; удосконалювати культуру усного й писемного мовлення, за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати почуття відповідальності за збереження краси природи.

 Очікувані результати: 

Учні  знатимуть:

  • ступені порівняння якісних прикметників;
  • способи творення форм вищого та найвищого ступенів порівняння.

Учні  вмітимуть:

  • визначати в тексті прикметники вищого та найвищого ступенів порівняння;
  • утворювати форми вищого й найвищого ступенів порівняння якісних прикметників;
  • правильно вживати прикметники вищого й найвищого ступенів порівняння в мовленні;
  • оцінювати власну діяльність.

Тип уроку:  урок засвоєння нових знань (В. О. Онищук ).

Методи й  прийоми, форми роботи: технологія «Спіймай мій настрій», гра «Лінгвістичний двобій», розподільний диктант,  прийом «Згоден – не згоден – обґрунтуй», мовне  спостереження, робота з підручником,  за варіантами, у парах, вибірковий диктант, творча лабораторія,  «Розумне перо», Я – редактор,   «Стилістичний сміхограй», прийом «Коло ідей», технологія «Незакінчене речення». 

Завантажити: Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення (6 клас. Українська мова) + Презентація + Сертифікат (Розмір: 1.4 MB, Завантажень: 46)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*