Білки, їх структура та біологічні функції (9 клас. Біологія) + Презентація

Автор: Медвідь Василь Михайлович

Навчальний заклад: Гошівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Тема: Білки, їх структура та біологічні функції

Мета уроку: сформувати уявлення  про білки як органічні сполуки, полімери, мономери в яких є амінокислоти; дати загальне уявлення про амінокислоти; представити 20 амінокислот, що входять до складу білка; показати особливості первинної, вторинної, третинної і четвертинної структури білка; перерахувати, не описуючи детально, основні біологічні функції білків.

Обладнання і матеріали: таблиці, на яких показано структури білка і формули амінокислот; таблиця з переліком основних біологічних функцій білків.

Базові поняття і терміни: полімери, мономери, амінокислоти, білки, пептидний зв’язок, пептиди, поліпептиди, первинна, вторинна, третинна, четвертинна структури білка, глобулярні білки, фібрилярні білки, денатурація, ренатурація, біологічні функції білків.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Концепція уроку: розповісти спочатку про всі прості органічні сполуки — амінокислоти, звернувши увагу на те, що властивості амінокислот визначаються двома функціональними групами (аміногрупою і карбоксильною групою). Потім показати як, вони сполучаються разом завдяки пептидним зв’язкам і підвести до поняття поліпептиди. Після цього розкрити особливості первинної, вторинної, третинної структури білка, показавши визначальну роль первинної структури у формуванні вторинної і третинної структур. Урок завершується бесідою про взаємозв’язки структур і функцій. Учні повинні прийти до думки про те, що сам завдяки своїй різноманітній структурі білки можуть виконувати різноманітні біологічні функції.

Методи навчання: словесні,пояснювально-ілюстративні,репродуктивні,частково пошукові,інтерактивні

Завантажити: Білки, їх структура та біологічні функції (9 клас. Біологія) + Презентація + Сертифікат (Розмір: 468.4 KB, Завантажень: 52)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*