Конспект майстер-класу з фізичної культури: Ігрові технології як засіб формування навчальних дій на уроках фізичної культури

Автор: Сіваєв Андрій Вікторович

Навчальний заклад: Комунальна організація (установа, заклад) “Шосткинська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 1 Шосткинської міської ради Сумської області

Конспект майстер-класу з  фізичної культури: Ігрові технології як засіб формування навчальних дій на   уроках фізичної культури

Актуальність проблеми

В житті дітей рухова діяльність є фактором активної життєдіяльності. Дитина росте в русі. Мої спостереження показують, що сучасні діти більше знаходяться біля телевізора, комп’ютера, мобільного телефону. Вони мало спілкуються з друзями, проявляють почуття байдужості.

Школярі під час навчального процесу малорухливі, їхні органи і системи життєдіяльності втрачають здатність правильно функціонувати. Прийшов до висновку, що потрібно частіше залучати дітей до рухливої гри, проводити естафети, які сприяють покращенню настрою і зміцненню здоров’я, проводити спортивні заходи.

Ігрові технології – важливий засіб всебічного виховання дітей шкільного віку. Рухливі ігри на уроці – це доступний і дуже ефективний метод дії на дитину. В грі використовую звичайні рухи в розважальній і ненав’язливій формі.

Рухливі ігри  фізично розвивають дітей: зміцнюють кістково-м’язову систему і мускулатуру (міжреберні і черевні м’язи, діафрагму), збільшуються ріст, об’єм грудної клітини, вага, гнучкість і рухливість у суглобах, поліпшується працездатність дихальних органів, вентиляція легенів. Під впливом вправ посилюється діяльність серцево-судинної системи.

Рухливі ігри задовольняють потребу організму учнів у русі, сприяють збагаченню її рухового досвіду. За допомогою ігор у школярів закріплюються та вдосконалюються різноманітні вміння і навички основних рухів, розвиваються такі важливі фізичні якості, як швидкість, спритність, витривалість, гнучкість. Інтелектуальні якості: пам’ять, спостережливість, кмітливість.

Тому ігрову технологію я використовую  на уроці в якості самостійних технологій для засвоєння теми, в якості частин уроку та як технологію позакласної роботи.

Переконаний в тому, що гра необхідна дітям для розвитку особистості,

тобто в грі дитина навчається пізнавати себе, навколишній світ, і своє місце в ньому, стати успішним в майбутньому житті.

Конспекти уроків фізичного виховання на сайті «Шкільне життя»

Завантажити: Конспект майстер-класу з фізичної культури: Ігрові технології як засіб формування навчальних дій на уроках фізичної культури + Сертифікат (Розмір: 338.9 KB, Завантажень: 200)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*