БуквиЛл. Письмо малої букви л. Розвиток зв’язного мовлення: текст-опис (1 клас. Українська мова) + Презентація
Автор: Полонська Тетяна Василівна
Навчальний заклад: Жашківський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №4 Жашківської міської ради Черкаської області
Тема. БуквиЛл. Письмо малої букви л. Розвиток зв’язного мовлення: текст-опис.
Мета. Ключові компетентності: учень уміє вчитися, ставити перед собою мету і досягати її, застосовувати свої знання у творчій діяльності, співпрацює з учасниками групи,конструктивно працює на уроці.
Предметні компетентності:розвивати уміння застосовувати набуті знання щодо створення тексту-опису,навчити характеризувати персонажів, використовувати можливість висловлюватися,ставити запитання,проводити дослідження,визначати чітко ознаки даного предмету,виховувати любов і повагу до тварин, цікавитися навколишнім світом.
Очікувані результати:
– вміють писати рукописну малу літеру ’’ел’’;
– орієнтуються в створенні звуко-буквеного аналізу слів;
– слова-родичі;
– відрізняють твір-опис від твору-розповіді;
– слова « живі предмети» , «неживі предмети»;
– списують із друкованого тексту;
– характеризують персонажів твору;
– проявляють толерантність.
Ресурси уроку
- Підручник с.14
- Робочий зошит
- ’’Пісня лисички-сестрички’’
- 6 цеглинок
Стіна слів
Лисиця лисеня лялька
Ключові слова: текст-опис, емоції персонажів, характер героя, дослідження, живі і неживі предмети, кубування, 6 цеглинок, криголам, кероване читання.
Завантажити: БуквиЛл. Письмо малої букви л. Розвиток зв’язного мовлення: текст-опис (1 клас. Українська мова) + Презентація + Сертифікат (Розмір: 1.8 MB, Завантажень: 784)