Складання й розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування з елементами зауважень, пропозицій з використанням у реченнях-репліках дієприкметникових зворотів (7 клас. Українська мова)

Автор: Вертепна Оксана Михайлівна

Навчальний заклад: Різдвянська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів

«Складання й розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування з елементами зауважень, пропозицій з використанням у реченнях-репліках дієприкметникових зворотів»

Мета: на основі здобутих текстологічних знань сформувати в учнів відповідні  вміння; удосконалити вміння складати діалоги відповідно до ситуації спілкування з елементами зауважень, пропозицій, використовуючи дієприкметникові звороти; розвивати вміння аналізувати вчинки людей, наводити приклади з особистого життя та літератури, висловлювати власну аргументовану позицію; розвивати культуру усного мовлення, сприяти збагаченню та уточненню словникового запасу школярів; виховувати любов семикласників до рідної мови, риси порядності, чесності, справедливості, милосердя.

Тип уроку: урок розвитку зв’язного мовлення.

Обладнання уроку: підручники, зошити, пам’ятка  «Як вести діалог?», відеоролик «Твори добро».

Методика та прийоми проведення уроку: контроль і самоконтроль, самостійна робота, «вільний мікрофон».

Завантажити: Складання й розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування з елементами зауважень, пропозицій з використанням у реченнях-репліках дієприкметникових зворотів (7 клас. Українська мова) + Сертифікат (Розмір: 353.9 KB, Завантажень: 18)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*