Складання й розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування з елементами зауважень, пропозицій з використанням у реченнях-репліках дієприкметникових зворотів (7 клас. Українська мова)
Автор: Вертепна Оксана Михайлівна
Навчальний заклад: Різдвянська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів
«Складання й розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування з елементами зауважень, пропозицій з використанням у реченнях-репліках дієприкметникових зворотів»
Мета: на основі здобутих текстологічних знань сформувати в учнів відповідні вміння; удосконалити вміння складати діалоги відповідно до ситуації спілкування з елементами зауважень, пропозицій, використовуючи дієприкметникові звороти; розвивати вміння аналізувати вчинки людей, наводити приклади з особистого життя та літератури, висловлювати власну аргументовану позицію; розвивати культуру усного мовлення, сприяти збагаченню та уточненню словникового запасу школярів; виховувати любов семикласників до рідної мови, риси порядності, чесності, справедливості, милосердя.
Тип уроку: урок розвитку зв’язного мовлення.
Обладнання уроку: підручники, зошити, пам’ятка «Як вести діалог?», відеоролик «Твори добро».
Методика та прийоми проведення уроку: контроль і самоконтроль, самостійна робота, «вільний мікрофон».
Завантажити: Складання й розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування з елементами зауважень, пропозицій з використанням у реченнях-репліках дієприкметникових зворотів (7 клас. Українська мова) + Сертифікат (Розмір: 353.9 KB, Завантажень: 2786)