Людина-митець та науковець у круговороті прогресивного світосприйняття (11 клас. Зарубіжна література)

Автор: Рущинська Алла Дмитрівна

Навчальний заклад: Краматорська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 10 з профільним навчанням Краматорської міської ради Донецької області

Тема.    Людина-митець та науковець у круговороті прогресивного світосприйняття

(Життєвий і творчий шлях Бертольда Брехта. Еволюція світогляду й творчості письменника. Рання поезія і драматургія, їх співвідношення з експресіонізмом. Світоглядний перелам другої половини 1920-х рр., прихід до комуністичної партії. Політична ангажованість творчості Брехта та її авангардистський характер. «Епічний театр» та його теоретичні принципи, спрямовані на пробудження активного ставлення глядача до зображуваного. Реалізація цих принципів у драмі «Життя Галілея». Новаторство Брехта-драматурга; його вплив на світову літературу й театр)

Мета:

  • Ознайомити учнів з життям і творчими здобутками Бертольда Брехта.
  • Визначити особливості його «епічного» театру, творчого доробку.
  • Розвивати вміння працювати з додатковою літературою.
  • Удосконалювати вміння старшокласників створювати власне зв’язне висловлювання, підсумовувати й узагальнювати;
  • Виховувати інтерес до здобутків світової культури.
  • Навчати учнів бути духовно сильними людьми із чіткою власною позицією яскравої особистості.
  • Культивувати застереження про нерозважливість вчених і їх безвідповідальність за долю власних винаходів, що можуть привести до трагедії (в роки ІІ Світової війни – ядерне бомбардування Хіросімі та Нагасакі в Японії; у 1986 році – в Україні вибух атомного реактора в Чорнобилі).

Форма уроку.   Нестандартний урок вільного спілкування (з інноваціями)

Тип  уроку.       Урок вивчення нового матеріалу

 Навчально-методичне забезпечення:

Портрет Б. Брехта; творчі проекти учнів: мультимедійна презентація, буктрейлер за кінофільмом «Життя Галілея»; роздатковий матеріал, повідомлення учнів, оцінювальна картка.

 Методи і прийоми:

Слово вчителя, робота «каруселі»; метод рефлексії; діалогічна (полілогічна) бесіда; Саsе-метод; інфографіка, міні-проекти, мікрофон; робота в групах; таблиця Елвермана; діаграма Вена; навіювання, «мозковий штурм», «Ти мені – я тобі», «Бліц-опитування».

Завантажити: Людина-митець та науковець у круговороті прогресивного світосприйняття (11 клас. Зарубіжна література) + Сертифікат (Розмір: 362.2 KB, Завантажень: 35)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*