Інтегроване навчання як засіб формування ключових компетентностей школярів з природничо – математичних дисциплін
Автор: Бець Лідія Миколаївна
Навчальний заклад: Богодухівський навчально-виховний комплекс “Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів” Чорнобаївської районної ради Черкаської області
Інтегроване навчання як засіб формування ключових компетентностей школярів з природничо – математичних дисциплін
У сучасній освітній системі все актуальнішим стає компетентністний підхід до викладання , який активізує учнів, сприяє підвищеню якості їх взаємодії з учителем, стимулює їх пізнавальну активність і творчі здібності. Особливості проведення інтеграції освітнього процесу в контексті компетентістного підходу до викладання математики і фізики розкрито в пропонованій статті.
Розвиток суспільства вимагає підготовки освічених, моральних, мобільних, конструктивних і практичних особистостей, які мають глибоке почуття відповідальності за долю країни, її соціально-економічне процвітання.
Якісна природничо-математична освіта є передумовою національної безпеки держави. Водночас, вимоги до освіченості учнів ґрунтуються на засадах особистісно-зорієнтованого та компетентнісного підходів. Метою математичної компетентності є навчити учнів застосовувати математику в реальному житті, розуміти зміст і метод математичного моделювання, будувати математичну модель, досліджувати.
Завантажити: Інтегроване навчання як засіб формування ключових компетентностей школярів з природничо – математичних дисциплін + Сертифікат (Розмір: 382.5 KB, Завантажень: 47)