“Походження життя. Гіпотези виникнення життя”. Урок біології у 9 класі з використанням елементів STEAM- освіти
Автор: Гуманська Наталія Володимирівна
Навчальний заклад: Білицька загальноосвітня школа І-ІІІ ст №9 Добропільської міської ради
“Походження життя. Гіпотези виникнення життя” Урок біології у 9 класі з використанням елементів STEAM- освіти
Мета проекту: узагальнити й систематизувати знання учнів з теми «Еволюція органічного світу»; ознайомити з основними гіпотезами виникнення життя на Землі, визначити головні їх положення; розвивати соціальні і громадянські компетентності, компетентності в природничих науках і технологіях (вміння відстоювати свої ідеї та рішення, аргументовано відповідати на питання, вміння ставити мету, висувати гіпотези тощо), інформаційно-цифрову компетентність; пробудити в школярів інтерес до професійної проектної діяльності; виховувати інтерес до пізнавальної діяльності; на основі STEАM-освітніх технологій виховувати високо інтелектуальну свідому особистість з громадянською позицією готову до конкурентного вибору свого місця в житті.
Завдання проекту:
- ознайомитися з гіпотезами виникнення життя;
- побудувати філогенетичне дерево;
- скласти електронну теку/брошуру;
- скласти art – журнал/міні-довідник;
- представити один із етапів моделі «Виникнення життя на Землі».
- Здійснити екологічне виховання в учнів;
- Показати практичне значення біологічних знань в повсякденному житті.
Синхронізовані предмети:
- Біологія
- Інформатика
- Трудове навчання
- Мистецтво
- Укр..мова