«На абордаж». Математична гра-конкурс ( 7-9 класи) + Презентація

Автор: Голоборща Людмила Іванівна

Навчальний заклад: Римарівська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Гадяцької районної ради Полтавської області

Тема:  «На абордаж». Математична гра-конкурс ( 7-9 класи)

Мета

  • відповідаючи на запитання, дізнатися щось нове про Остроградського та математику; об’єднати різновікову аудиторію дітей у команди, у спільній справі виявити їхні інтелектуальні можливості; розвивати вміння системно мислити й колективно дія­ти; уміло зорганізувати всю дитячу аудиторію, дотепно з’ясувати правила гри, пробудити ігровий азарт, забезпечити активну участь і вболівання кожного, хто прийшов у зал;
  • виховання почуття значимості математики, дати дітям можливість відчути силу об’єднання і колективних дій; розвинути лідерські вміння організувати колек­тив і втілити найкращу ідею; навчити нестандартно мислити;
  • відпрацювати навички, як у ситуації рівних можливостей вибрати вигідну стратегію поведінки, розрахувати свої сили і зробити правильний вибір.

Короткий опис: Математична гра-конкурс ( 7-9 класи) «На абордаж»  одна з масових форм позакласної роботи, яка сприяє поліпшенню якості знань учнів з математики, вихованню в них інтересу і любові до цього предмету.

Підготовка і проведення цього заходу потребує великої роботи вчителів математики і членів математичного гуртка. Вчитель розподіляє завдання між учнями. Учні працюють над завданнями, одержують відповідні поради від вчителя. Якість підготовки до конкурсу перевіряється на засіданні гуртка. Про день проведення конкурсу повідомляють у красиво оформленому оголошенні, в якому подають і його програму.

Конкурс може вести вчитель. Він оголошує про черговий виступ і дає коротке пояснення до нього. Але краще, якщо ведучими будуть учні. Вони можуть не тільки оголошувати про виступ, але і самі виконувати деякі завдання.

 Мотивація для дітей. Хто з вас колись не мріяв пограти в піратів? Ви опинитеся на їхньому місці, узявши участь у пошуках корабля-привида зі скарбами, отримаєте можливість заробити піастри, відпо­відаючи на запитання, і піти на справжній абордаж.

 Мотиваційні чинники гри:

  1. Спортивний — зацікавленість у тому, хто швидше знайде ко­рабель і дійде зі скарбами до порту призначення.
  2. Фінансовий — можливість заробити й виграти «велику купу грошей».
  3. Пізнавальний — відповідаючи на запитання, дізнатися щось нове про Остроградського та математику.
  4. Можливість допомогти своїй команді.
  5. Знайти друзів під час гри і завоювати довіру в команди.

 Використання форм гри

Гра «На абордаж» є оригінальною фор­мою виявлення лідерів та інтелектуальних і винахідливих можливостей в учнів.

Завантажити: «На абордаж». Математична гра-конкурс ( 7-9 класи) + Презентація + Сертифікат (Розмір: 708.9 KB, Завантажень: 140)