Леся Українка. Дитинство поетеси. Роль родини в її вихованні. Неповторний світ дитинства в поезіях “Мрії”, “Як дитиною, бувало…” (6 клас. Українська література)
Автор: Харечко Світлана Іванівна
Навчальний заклад: Ніжинська ЗОШ І-ІІІ ступенів №10
Тема. Леся Українка. Дитинство поетеси. Роль родини в її вихованні. Неповторний світ дитинства в поезіях “Мрії”, “Як дитиною, бувало…”
Мета. Ознайомити учнів із дитинством Лесі Українки, розповісти про роль родини в її вихованні; розвивати вміння виразно читати поетичні твори, коментувати їх, визначати тему, основну думку, розвивати логічне мислення; формувати стоїчні риси характеру: мужність, цілеспрямованість, наполегливість.
Цілі
Учні знають: основні відомості про поетесу, членів її родини, зміст виучуваних поезій, текст вірша “Як дитиною бувало…” напам’ять.
Учні вміють: виразно читати ліричні твори, коментувати їх, визначати тему, основну думку, характеризувати образ ліричної героїні, висловлювати власні думки про неї.
Обладнання: портрет письменниці та фото її родини, збірки творів поетеси,
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Форми роботи: робота в групах , виразне читання, словесне малювання, Сенкан, “Незакінчене речення”, Портрет розповідає”.
Завантажити: Леся Українка. Дитинство поетеси. Роль родини в її вихованні. Неповторний світ дитинства в поезіях "Мрії", "Як дитиною, бувало..." (6 клас. Українська література) + Сертифікат (Розмір: 365.3 KB, Завантажень: 176)