Микола Гоголь «Ревізор». Образ Хлєстакова та його динаміка. Специфіка художнього конфлікту і жанру п’єси (9 клас. Зарубіжна література)
Автор: Коваль Юлія Миколаївна
Навчальний заклад: КЗ “Золочівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Золочівської районної ради”
Тема. Микола Гоголь «Ревізор». Образ Хлєстакова та його динаміка. Специфіка художнього конфлікту і жанру п’єси
Мета: визначити роль образу Хлєстакова для розкриття теми та ідеї твору; показати аморальність героя, живучість таких типів характеру; розвивати словниковий запас старшокласників, навички аналізу образу твору, зв’язного мовлення, критичного мислення, компаративного аналізу художніх творів; виховувати у старшокласників потребу у високих естетичних та гуманних цінностях.
Тип уроку: формування умінь та навичок.
Обладнання: портрет М. Гоголя, презентація, ілюстрації до твору, відеофрагменти фільму «Ревізор» (1952).
Завантажити: Микола Гоголь «Ревізор». Образ Хлєстакова та його динаміка. Специфіка художнього конфлікту і жанру п’єси (9 клас. Зарубіжна література) + Сертифікат (Розмір: 1.8 MB, Завантажень: 2249)