Застосування LEGO – технологій в корекційно- розвивальній роботі під час інклюзивного навчання з дітьми в умовах НУШ
Автор: Шевченко Лілія Миколаївна
Навчальний заклад: Відділ освіти Новокаховської міської ради Херсонської області
Застосування LEGO – технологій в корекційно- розвивальній роботі під час інклюзивного навчання з дітьми в умовах НУШ
LEGO – технології перетворюють заняття в ігрову форму, урізноманітнюють та вдосконалюють навчальний процес, роблять його цікавішим. LEGO дуже гарний наочний помічник для пояснення при вивченні фонем,звуків та букв, складані складів, слів,речень.
Мета застосування: формуваня фонематичного сприйняття, розвивати увагу, пам’ять, правильне мовлення та звуковимову, абстрактне мислення, сенсорну стимуляцію, пізнавальні навички, творчі здібності та мілку моторику рук, вміння аналізувати, робити висновки, вміння працювати індивідуально та в парах, приймати правильні самостійні рішення орієнтуватися в просторі і часі.
Завдання:
- Визнач та покажи за допомогою цеглинок кількість звуків в слові.
- Візьми стільки цеглинок, скільки звуків в слові.
- Визнач та покажи за допомогою цеглинок кількість складів у слові.
- Візьми стільки цеглинок, скільки складів у слові.
- Визнач та покажи за допомогою цеглинок кількість слів у реченні.
- Виклади з цеглинок літеру.
- Якщо почуєш певний звук , то підійми синю цеглинку.
- Якщо почуєш звук С , то підійми синю цеглинку, а звук Ш- зелену.
- Складіть звукові схеми, використовуючи кольорові цеглинки.
- Визначити послідовність звуків у словах
- Склади вежу (лего)
- Візьми та покажи цеглинки, які позначають голосні звуки у слові.
- Візьми та покажи цеглинки, які позначають приголосні звуки у слові.
- Збери з букв – цеглинок назву предмета.
Формуваня фонематичного сприйняття:
- Відстукування ритму цеглирками
- «Повтори ритм».
- Покажи цеглинку з почутим звуком.
Вправа для дихання:
- «Повітряні перегони».
- Перемістити цеглинку з одного кінця столу до іншого.
Методика «Шість цеглинок» допомагає використовувати LEGO: педагогам, асистентам, вихователям, вчителям-логопедам на заняттях та уроках, з дітьми, у закладах дошкільної освіти та початковій школі.
Пропоную розроблені мною завдання ,з LEGO-цеглинками, на розвиток навичок читання, письма, звуковимови та зв’язного мовлення на різних етапах навчання: на рівні звуку.
Завантажити: Застосування LEGO – технологій в корекційно- розвивальній роботі під час інклюзивного навчання з дітьми в умовах НУШ + Сертифікат (Розмір: 1.0 MB, Завантажень: 99)