Методика початкового навчанняУсі уроки початкова школаФайли

Застосування LEGO – технологій в корекційно- розвивальній роботі під час інклюзивного навчання з дітьми в умовах НУШ

Автор: Шевченко Лілія Миколаївна

Навчальний заклад: Відділ освіти Новокаховської міської ради Херсонської області

Застосування LEGO – технологій в корекційно- розвивальній роботі під час інклюзивного навчання з дітьми в умовах НУШ

LEGO  –  технології перетворюють заняття в ігрову форму, урізноманітнюють та вдосконалюють навчальний процес, роблять його цікавішим. LEGO дуже гарний  наочний помічник для пояснення при вивченні фонем,звуків та букв, складані складів, слів,речень.

Мета застосування: формуваня фонематичного сприйняття, розвивати увагу, пам’ять, правильне мовлення та звуковимову, абстрактне мислення, сенсорну стимуляцію, пізнавальні навички, творчі здібності та мілку моторику рук, вміння аналізувати, робити висновки, вміння працювати індивідуально та в парах, приймати правильні самостійні рішення орієнтуватися в просторі і часі.

Завдання:

  1. Визнач та покажи за допомогою цеглинок кількість звуків в слові.
  2. Візьми стільки цеглинок, скільки звуків в слові.
  3. Визнач та покажи за допомогою цеглинок кількість складів у слові.
  4. Візьми стільки цеглинок, скільки складів у слові.
  5. Визнач та покажи за допомогою цеглинок кількість слів у реченні.
  6. Виклади з цеглинок літеру.
  7. Якщо почуєш певний звук , то підійми синю цеглинку.
  8. Якщо почуєш звук С , то підійми синю цеглинку, а звук Ш- зелену.
  9. Складіть звукові схеми, використовуючи кольорові цеглинки.
  10. Визначити послідовність звуків у словах
  11. Склади вежу (лего)
  12. Візьми та покажи цеглинки, які позначають голосні звуки у слові.
  13. Візьми та покажи цеглинки, які позначають приголосні звуки у слові.
  14. Збери з букв – цеглинок назву предмета.

Формуваня фонематичного сприйняття:

  1. Відстукування ритму цеглирками
  2. «Повтори ритм».
  3. Покажи цеглинку з почутим звуком.

Вправа для дихання:

  1. «Повітряні перегони».
  2. Перемістити цеглинку з одного кінця столу до іншого.

Методика «Шість цеглинок» допомагає використовувати LEGO: педагогам, асистентам, вихователям, вчителям-логопедам на заняттях та уроках, з дітьми, у закладах дошкільної освіти та початковій школі.

Пропоную розроблені мною завдання ,з LEGO-цеглинками, на розвиток навичок читання, письма, звуковимови та зв’язного мовлення на різних  етапах навчання: на рівні звуку.

Завантажити: Застосування LEGO – технологій в корекційно- розвивальній роботі під час інклюзивного навчання з дітьми в умовах НУШ + Сертифікат (Розмір: 1.0 MB, Завантажень: 27)
  
Back to top button