Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення (6 клас. Українська мова) + Презентація
Автор: Шевець Вікторія Миколаївна
Навчальний заклад: КУ Сумська ЗОШ І-ІІІ ступенів №23 м.Суми Сумської області
Тема. Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення.
Мета: повторити та поглибити знання учнів про групи прикметників за значенням; дати відомості про ступені порівняння якісних прикметників та їх творення, формувати вміння шестикласників правильно утворювати ступені порівняння, правильно й доречно вживати їх у мовленні; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення, спостережливість; удосконалювати культуру усного й писемного мовлення, за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати почуття відповідальності за збереження краси природи.
Очікувані результати:
Учні знатимуть:
- ступені порівняння якісних прикметників;
- способи творення форм вищого та найвищого ступенів порівняння.
Учні вмітимуть:
- визначати в тексті прикметники вищого та найвищого ступенів порівняння;
- утворювати форми вищого й найвищого ступенів порівняння якісних прикметників;
- правильно вживати прикметники вищого й найвищого ступенів порівняння в мовленні;
- оцінювати власну діяльність.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань (В. О. Онищук ).
Методи й прийоми, форми роботи: технологія «Спіймай мій настрій», гра «Лінгвістичний двобій», розподільний диктант, прийом «Згоден – не згоден – обґрунтуй», мовне спостереження, робота з підручником, за варіантами, у парах, вибірковий диктант, творча лабораторія, «Розумне перо», Я – редактор, «Стилістичний сміхограй», прийом «Коло ідей», технологія «Незакінчене речення».
Завантажити: Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення (6 клас. Українська мова) + Презентація + Сертифікат (Розмір: 1.4 MB, Завантажень: 2545)