Третій закон Ньютона (9 клас. Фізика) + Презентація
Автор: Бець Лідія Миколаївна
Навчальний заклад: Богодухівський навчально-виховний комплекс “Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів” Чорнобаївської районної ради Черкаської області
Тема уроку: Третій закон Ньютона
Мета уроку: сформувати знання про третій закон Ньютона як закон взаємодії.
Очікувані результати: учні повинні формулювати третій закон Ньютона, наводити приклади його прояву, пояснювати, чому цей закон називають законом взаємодії; розуміти природу сил, які виникають під час взаємодії тіл, і чому ці сили не зрівноважують одна одну.
Ключові компетентності, що формуються на уроці: основні компетентності у природничих науках і технологіях (розв’язувати якісні та інші задачі з фізики; здійснювати фізичні демонстрації); математична (уміти сприймати та відтворювати фізичну інформацію щодо опису законів природи у формі математичних рівнянь та зображати суму сил у векторній формі); спілкування державною мовою (переконливо доводити власну точку зору та вміти дискутувати з даної теми); ініціативність і підприємливість (працювати в групах, розподіляти функції та обов’язки між членами групи,вести діалог, узагальнювати інформацію,приймати рішення).
Тип уроку: урок – конференція.
Наочність і обладнання: два демонстраційні динамометри, склянка з водою зрівноважена на терезах, гумова різнокольорові кульки, сегнерове колесо, відео, презентація до уроку, таблички для позначення місць для різних груп, бейсики для учасників конференції, аркуші паперу з номерами варіантів для реєстрації.