Чотирикутники. Паралелограми (8 клас. Геометрія)
Автор: Труш Галина Антонівна
Навчальний заклад: Центральна загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Снігурівської районної ради Миколаївської області
Тема. Чотирикутники. Паралелограми.
Мета: формування предметних компетентностей: узагальнити та систематизувати знання учнів про чотирикутники (паралелограми), їх властивості та ознаки, показати застосування знань у практичній діяльності; формування ключових компетентностей: формувати вміння аналізувати, коригувати та оцінювати результати своєї навчальної діяльності; розвивати творчу активність, самостійність та пізнавальний інтерес учнів; сприяти самовихованню почуття відповідальності, упевненості в собі і в своїх силах, виховувати культуру спілкування та поведінки праці у малих навчальних групах.
Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань, умінь і навичок учнів.
Форма проведення: робота в малих навчальних групах.
Обладнання: таблиці „Паралелограм, прямокутник, ромб, квадрат”, картини учнів, створені за допомогою комп’ютера з фігур сім’ї „Паралелограма”, картки із завданнями, картки для оцінювання членів групи, моделі фігур.
Завантажити: Чотирикутники. Паралелограми (8 клас. Геометрія) + Сертифікат (Розмір: 448.4 KB, Завантажень: 307)