Дієслова – синоніми, дієслова – антоніми. Вживання дієслів у прямому і переносному значенні (4 клас. Українська мова)

Автор: Ярмольчук Оксана Федорівна

Навчальний заклад: Моквинський НВК “Гімназія – ЗОШ І ступеня”

Тема. Дієслова – синоніми, дієслова – антоніми. Вживання дієслів у прямому і переносному значенні.

Мета. Поглиблювати знання учнів про дієслово, його синтаксичну роль; формувати вміння добирати синоніми й антоніми; збагачувати словниковий запас, розвивати зв’язне мовлення, образне мислення; виховувати шанобливе ставлення до історико – культурних надбань нашого краю.

Очікуваний результат:

  • учні розпізнають дієслова в тексті;
  • визначають, в якому значенні вжите дієслово;
  • вміють добирати до дієслів синоніми і антоніми;

Тип уроку: урок засвоєння нових знань з використанням інтерактивних вправ.

Методи і прийоми: робота в парах, робота в групах, технологія «Асоціативний кущ», стратегія «Кубування», вправа «Мікрофон», «Рюкзак».

Форми роботи: індивідуальна, парта, групова.

Завантажити: Дієслова – синоніми, дієслова – антоніми. Вживання дієслів у прямому і переносному значенні (4 клас. Українська мова) + Сертифікат (Розмір: 326.9 KB, Завантажень: 268)