Конспекти уроків “Я досліджую світ” 4 класУсі уроки початкова школаФайли

Світ невидимий (4 клас. Я досліджую світ)

Автор: Бровко Оксана Михайлівна

Навчальний заклад: Комунальний заклад “Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №23 Полтавської міської ради Полтавської області”

Тема. Світ невидимий

Міні – проект

Мета. Ознайомити учнів із різноманітністю організмів, охарактеризувати особливості будови грибів та бактерії, вірусів, розкрити відмінності грибів і бактерій від інших організмів, ознайомити з найпоширенішими видами грибів, пояснити значення бактерій у природі та житті людини;

формувати навички спостереження, порівняння, робити висновки, розвивати увагу, пам’ять, наполегливість, формувати навички роботи в групі, відпрацьовувати навички пошукової діяльності;

виховувати естетичне сприймання природного середовища, моральну відповідальність за збереження навколишнього світу, виховувати прагнення досліджувати навколишній світ, формувати ціннісне ставлення особистості до природи, до себе.

Обладнання. Фотографії різних видів грибів, бактерій, вірусів, зошити, таблиці, приладдя для дослідів, «Своїми руками», мультимедійна презентація, мультимедійний проектор, комп’ютер.

Поняття та терміни. Віруси, гриби, бактерії, одноклітинні, гриби паразити, цвілеві гриби, дріжджі.

Тип уроку: міні-проект

Міні-проект «Світ невидимий»
Учасники проекту: учні, учитель

Обґрунтування вибору проекту: ознайомлення учнів із корисними та шкідливими бактеріями, вірусами, грибами; значенням їх у природі; формування в учнів початкових навичок пошукової діяльності.
Мета і завдання: підібрати цікавий матеріал про різні види бактерій їх роль у природі, дослідити віруси, гриби; формувати в учнів початкові навички дослідницької роботи; розвивати зв’язне мовлення учнів, уміння виступати перед аудиторією; навички роботи з технічними засобами, джерелами інформації; формувати екологічну культуру.

Характеристика проекту:

а характером діяльності – ознайомлювально-інформаційний, дослідницький, практичний;
за кількістю учасників – груповий;
за тривалістю – міні-проект;
за ступенем самостійності – частково – пошуковий.
Прогнозований результат: доповіді учнів, оформлення презентації

Завантажити: Світ невидимий (4 клас. Я досліджую світ) + Сертифікат (Розмір: 24.5 MB, Завантажень: 285)
Back to top button