Амеба, інфузорія – одноклітинні тварини. Лабораторні дослідження «Спостереження інфузорій» (6 клас. Біологія)
Автор: Малюта Світлана Олександрівна
Навчальний заклад: Комунальний заклад “Харківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 93 Харківської міської ради Харківської області імені В.В. Бондаренка”
ТЕМА. Амеба, інфузорія – одноклітинні тварини. Лабораторні дослідження «Спостереження інфузорій».
Мета:
Освітня. Поглибити знання учнів про одноклітинні організми, формувати знання про середовище існування, будову, процеси життєдіяльності та значення у природі – амеби та інфузорії.
Розвиваюча. Розвивати логічне мислення, уміння встановлювати ознаки подібності та відмінності між організмами та робити висновки; удосконалювати вміння працювати з мікроскопом, спостерігати за найпростішими.
Виховна. Виховувати бережливе ставлення до оточуючого середовища.
Тип уроку: урок – подорож.
Обладнання: підручник з біології, мультимедійний екран, мікроскоп.