Складання й розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації (7 клас. Українська мова)
Автор: Черненко Світлана Олександрівна
Навчальний заклад: Баратівський ЗЗСО І- ІІІ ступенів Горохівської сільської ради Баштанського району Миколаївської області
Складання й розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації.
ЛЮДСЬКЕ ЖИТТЯ – НАЙВИЩА ЦІННІСТЬ.
Мета: закріпити знання учнів про діалог, уживання розділових знаків у діалозі; удосконалювати мовленнєво-комунікативні вміння складати й розігрувати діалогічні тексти відповідно до запропонованої ситуації спілкування,пов’язаної із власним досвідом,спостереженнями,обміном думками тощо; використовувати різні види і типи реплік, дотримуватися мовленнєвого етикету; підвищувати рівень мовної й мовленнєвої компетентності учнів; розвивати вміння правильно розставляти розділові знаки при діалозі; розвивати творчі здібності учнів; виховувати кращі моральні цінності.
Обладнання: картки, текст діалогу для редагування, завдання для груп, пам’ятка «Як вести діалог», пам’ятка «Правила спілкування».
Тип уроку: урок розвитку комунікативних умінь.
Методи і прийоми: бесіда, гра «Редактор», пояснення, «Мікрофон».