ГоловнеОсвіта і IT

Як навести лад в електронній скриньці

Розсилки, сповіщення, робочі і особисті листи, промоакції та онлайн-курси… Як у цьому потоці не загубити важливі листи і, в той же час, не заплутатись у сотні інших, менш важливих? Впорядкування електронної пошти потребує не менше зусиль, ніж догляд за справжньою поштовою скринькою. Наприклад, якщо туди накидають купу рекламних брошур, то для листів, на які ви очікуєте, вже не знайдеться місця, або є ризик, що коли ви будете мати настрій «усе повикидати», позбудетеся чогось важливого. Тому до роботи з поштою необхідно ставитися відповідально, а поради, які ми підготували, стануть вам у пригоді в цій справі.

Застосовуйте інструменти створення міток і папок. Ви можете групувати свої листи за категоріями, позначаючи мітками їх важливість та тему. Також у поштовій скриньці є опція створення папок відповідно до своїх інтересів чи тем. Наприклад, можна створити мітки «Учнівські роботи 9 Б», «Конкурси», «Вивчай та розрізняй» тощо. Тоді вхідні листи позначайте відповідними мітками і їх буде зручно знайти у відповідній папці. Крім того, можна відразу виставляти фільтр на певного відправника, аби лист від цієї людини потрапляв у відповідну папку (оминаючи чи не оминаючи папку «Вхідні», залежно як вам зручніше).

Позбудьтеся непотрібних листів та відправників. Кожен неактуальний лист краще одразу видаляти. Але якщо ви втомились постійно видаляти листи від сумнівних чи нецікавих вам відправників, наприклад, інтернет-магазинів, то скористайтесь функцією «відписатись» знизу листа. Якщо така кнопка відсутня, то перенесіть такий лист у папку «Спам», тоді всі подальші листи від цього відправника будуть потрапляти у цю папку автоматично. Зазвичай після 30 днів сервіс видаляє листи, які там знаходяться. У той же час регулярно перевіряйте папку «Спам», щоб переконатися, що туди не потрапили важливі листи. Якщо ви помітили, що важливі листи потрапляють у папки «Спам» або «Промоакції», тоді перенесіть їх у папку «Вхідні». Ще один варіант – додати відправника у свої контакти, тоді подальші листи потраплятимуть у папку «Вхідні».

Щоб не отримувати спам та нецікаві листи, не залишайте свою електронну адресу на різних сайтах без зайвої потреби.

Стежте постійно за обсягом пам’яті, які вам надав поштовий сервіс. Наприклад, пам’ять на Google-диску, яка включає в себе і пам’ять пошти gmail, є обмеженою. Якщо ви використаєте весь свій ліміт, то нові електронні листи просто перестануть надходити. Це ще одна причина видаляти зайві листи, особливо ті, що втратили свою актуальність, наприклад, анонси певних подій. Зауважте, що найбільше простору займають ті листи, де містяться вкладення із зображеннями, аудіо, відео.

Дотримуйтесь порядку в електронній комунікації. Наприклад, ведіть листування, яке стосується однієї теми, в одному ланцюжку через функцію «Відповісти», коли пишете нове повідомлення. Також краще не використовувати електронну пошту для швидкого обміну короткими повідомленнями, для цього можна використати будь-який месенджер. Обов’язково вказуйте тему листа: це зручно не лише отримувачу, а й допоможе вам швидше відшукати той чи інший лист за потреби.

Матеріал розроблено IREX в рамках проєкту «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність»

Читайте також:

 

Back to top button