Конспект інтегрованого уроку «Я досліджую світ» 1 клас з теми «Мої досліди. Які властивості має вода?»
Автор: Сляднєва Галина Юріївна
Навчальний заклад: Бердянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 9 Бердянської міської ради Запорізької області
Конспект інтегрованого уроку «Я досліджую світ» 1 клас з теми «Мої досліди. Які властивості має вода?»
Мета:
- Формувати в учнів предметні компетентності:
- Природознавчу – ознайомити з властивостями води та трьома станами води в процесі дослідницької діяльності; розвивати активне пізнавальне ставлення до природи; вчити формувати гіпотези; сприяти створенню теоретичної бази для інтелектуального розвитку учнів.
- Мовну та мовленнєву – збагачувати словниковий запас учнів.
Ключові компетентності: вміння висловлювати власну думку; долучатися до роботи відразу після вказівки вчителя; діяти згідно прийнятими правилами поведінки; вміння спостерігати, робити узагальнення за результатами дослідів, спостережень; співпрацювати в групі; оцінювати власну діяльність на уроці.
- Розвивати зорову пам’ять, мислення, аналітичні вміння.
- Виховувати спостережливість, уважність, толерантність, бережливе ставлення до природи, охайність та старанність, цікавість до навчання та допитливість.
Очікувані результати:
- Знаннєва лінія: учні зможуть знаходити воду в довкіллі, пояснювати властивості води, досліди, які проводять, робити висновки.
- Діяльнісна лінія: оберуть найбільш цікавий для себе вид дослідницької роботи на уроці, учні навчаться проводити досліди з водою, шляхом досліджень, власних спостережень, практичного застосування власного досвіду, конструювання зможуть презентувати результати групової діяльності.
- Ціннісна лінія: розширять своє уявлення про природу, зрозуміють значення води для живої природи, усвідомлять важливість економного використання води у побуті.
Наскрізні змістовні лінії: «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека».
Наскрізні вміння:
- Критично мислю
- Співпрацюю
- Ефективно спілкуюся
- Досліджую
- Організовую свою діяльність
- Рефлексую
Обладнання та матеріали: набір дослідника, прозорі склянки, вода в пляшках, шматочки льоду, ложки, чай у склянці, молоко в склянці, щипці, трубочки, клейонка, паперові рушники, Інтелект-карта, картки із завданнями, мнемокартки, «цеглинки LEGO», магнітно-маркерні планшети, фліпчарт, Лепбук, колаж, комікс, аудіо-контент, мультимедійна презентація, ноутбук, маркери.
Тип уроку: комбінований. Урок-дослідження.
Вид уроку: Інтегрований: природнича освітня галузь, соціальна і здоров’язбережувальна освітня галузь, громадянська освітня галузь, технологічна освітня галузь.
За формою проведення – інтегрований урок-дослідження.
Форми організації: індивідуальні, групові.
Завантажити: Конспект інтегрованого уроку «Я досліджую світ» 1 клас з теми «Мої досліди. Які властивості має вода?» + Сертифікат (Розмір: 376.5 KB, Завантажень: 1066)