Конспекти уроків "Я досліджую світ" 1 класУсі уроки початкова школаФайли

Конспект інтегрованого уроку «Я досліджую світ» 1 клас з теми «Мої досліди. Які властивості має вода?»

Автор: Сляднєва Галина Юріївна

Навчальний заклад: Бердянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 9 Бердянської міської ради Запорізької області

Конспект інтегрованого уроку «Я досліджую світ» 1 клас з теми «Мої досліди. Які властивості має вода?»

Мета:

  • Формувати в учнів предметні компетентності:
    • Природознавчу – ознайомити з властивостями води та трьома станами води в процесі дослідницької діяльності; розвивати активне пізнавальне ставлення до природи; вчити формувати гіпотези; сприяти створенню теоретичної бази для інтелектуального розвитку учнів.
    • Мовну та мовленнєву – збагачувати словниковий запас учнів.

Ключові компетентності: вміння висловлювати власну думку; долучатися до роботи відразу після вказівки вчителя; діяти згідно прийнятими правилами поведінки; вміння спостерігати, робити узагальнення за результатами дослідів, спостережень; співпрацювати в групі; оцінювати власну діяльність на уроці.

  • Розвивати зорову пам’ять, мислення, аналітичні вміння.
  • Виховувати спостережливість, уважність, толерантність, бережливе ставлення до природи, охайність та старанність, цікавість до навчання та допитливість.

Очікувані результати:

  • Знаннєва лінія: учні зможуть знаходити воду в довкіллі, пояснювати властивості води, досліди, які проводять, робити висновки.
  • Діяльнісна лінія: оберуть найбільш цікавий  для себе вид дослідницької роботи на уроці, учні навчаться проводити досліди з водою, шляхом досліджень, власних спостережень, практичного застосування власного досвіду, конструювання зможуть  презентувати результати групової діяльності.
  • Ціннісна лінія: розширять своє уявлення про природу, зрозуміють значення води для живої природи, усвідомлять важливість економного використання води у побуті.

Наскрізні змістовні лінії: «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека».

Наскрізні вміння:

  1. Критично мислю
  2. Співпрацюю
  3. Ефективно спілкуюся
  4. Досліджую
  5. Організовую свою діяльність
  6. Рефлексую

Обладнання та матеріали:набір дослідника, прозорі склянки, вода в пляшках, шматочки льоду, ложки, чай у склянці, молоко в склянці, щипці, трубочки, клейонка, паперові рушники, Інтелект-карта, картки із завданнями, мнемокартки, «цеглинки LEGO», магнітно-маркерні планшети, фліпчарт, Лепбук, колаж, комікс, аудіо-контент, мультимедійна презентація, ноутбук, маркери.

Тип уроку: комбінований. Урок-дослідження.

Вид уроку:  Інтегрований: природнича освітня галузь, соціальна і здоров’язбережувальна  освітня галузь, громадянська освітня галузь, технологічна освітня галузь.

За формою проведення – інтегрований урок-дослідження.

Форми організації: індивідуальні, групові.

Завантажити: Конспект інтегрованого уроку «Я досліджую світ» 1 клас з теми «Мої досліди. Які властивості має вода?» + Сертифікат (Розмір: 376.5 KB, Завантажень: 390)
  
Back to top button