В’язання гачком як вид декоративно-ужиткового мистецтва (Трудове навчання)

Автор: Афоніна Любов Василівна

Навчальний заклад: СЗОШ I-III ступенів № 3 міста Торецька Донецької області

Тема: В’язання гачком як вид декоративно-ужиткового мистецтва

Мета:

навчальна: ознайомлення з історичними відомостями про в’язання гачком; матеріалами, інструментами та пристосуваннями для роботи; формування умінь підбирати гачок і нитки для роботи;

розвивальна: розвиток аналітичних здібностей та логічного мислення учнів;

виховна: виховання раціональності та практичності під час вивчення технології в’язання гачком;      

профорієнтаційна: формування інтересу школярів до професії в’язальниці гачком.

Завдання уроку для учнів:

  • дізнатись історичні цікавинки про в’язання гачком;
  • ознайомитись із асортиментом в’язаних виробів;
  • розглянути матеріали, інструменти та пристосування для в’язання;
  • учитись добирати пряжу та гачок для роботи.

Методи: розповідь, евристична бесіда, демонстрування, ілюстрація, особистий показ, гра, усне опитування, діалог.

Обладнання, інструменти та матеріали: набори гачків, натуральні зразки пряжі, пристосування та аксесуари для в’язання гачком.

Наочні посібники, ТЗН та додатковий матеріал: підручник (Трудове навчання(для дівчат): підр. для 7 кл. загальноосвіт. навч. закладів/Т.С. Мачача та ін.- Хрьків: СИЦИЯ, 2015), комплект експрес-карток для тестування,  колекція натуральних виробів, вив’язаних гачком, зразки візерунків (щільні, ажурні, рельєфні), сигнальні картки для гри.

Міжпредметні зв’язки: історія, біологія.

Тип уроку: урок набуття учнями нових знань.

Завантажити: В’язання гачком як вид декоративно-ужиткового мистецтва (Трудове навчання) + Сертифікат (Розмір: 402.4 KB, Завантажень: 75)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*