Навчальний проект “Хімічний склад жувальних гумок” (9 клас)

Автор: Хоруженко Лідія Миколаївна

Навчальний заклад: Богодухівський навчально-виховний комплекс „Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів”

Навчальний проект Хімічний склад жувальних гумок”,  9 клас

Актуальність теми

Сьогодні ми не уявляємо телебачення без реклами. Реклами найрізноманітнішої від промислових товарів до аптечних препаратів. Не останнє місце в цьому списку займає реклама про корисні властивості  жувальної гумки. Пересічний громадянин навряд чи стане задумуватися над тим правдива ця реклама чи ні. Тим паче, що навіть науковці доводять наявність як мінусів, так і плюсів вживання гумки для здоров’я людини. Безперечно рекламодавці будуть приписувати жувальній гумці чудодійні властивості: поліпшення зубної емалі, відновлення кислотно-лужного балансу та інше. Проте досвідчені лікарі навпаки застерігають від бездумного використання жувальних гумок.

Мета проекту : ознайомити з  хімічним складом жувальної гумки різних марок, спростувати або довести правильність гіпотези про шкідливий вплив компонентів гумки на здоров’я людини, розвивати почуття відповідальності в учнів за своє здоров’я.

Завдання проекту :

  • зібрати інформацію про історію, хімічний склад жувальної гумки, вплив жувальної гумки на здоров’я людини;
  • ознайомитись із хімічних складом жувальних гумок різних марок за маркуванням продукту;
  • дослідити наявність небезпечних речовин у складі гумки шляхом дослідницького експерименту;
  • провести соціологічне опитування серед учнів школи;
  • сформулювати практичні рекомендації для школярів щодо вживання жувальних гумок.

Об’єкт дослідження жувальні гумки різних марок.

Предмет дослідження якісний склад гумки та вплив хімічного складу жувальної гумки на організм людини.

Методи дослідження :

  • теоретичні (робота з різними джерелами інформації – науково-популярні журнали, довідники, енциклопедії, Інтернет-ресурси);
  • соціологічне опитування учнів;
  • дослідницький експеримент.

Опис проекту

Тип проекту за характером діяльності учасників – рольовий.

За кількістю учасників – груповий.

За тривалістю виконання – короткотривалий.

За характером партнерських взаємодій – кооперативний.

Завантажити: Навчальний проект “Хімічний склад жувальних гумок” (9 клас) + Сертифікат (Розмір: 1.5 MB, Завантажень: 158)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*