Символізм – вступ у 20 століття (8 клас. Мистецтво)
Автор: Шипілова Ганна Володимирівна
Навчальний заклад: Краматорський НВК(ЗОШ №6-ДНЗ)
Тема: «Символізм – вступ у 20 століття»
Масол Л.М. «Мистецтво 5-9 класи». Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. – Київ: Видавничій дім «Освіта», 2018. Затверджена наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 20.04.2018 р. № 405.
Тип уроку: інтегрований
Тип уроку за поданням навчального матеріалу: комбінований
Форма уроку: модуль (2 години)
Метою уроку є :
- формування ключових компетентностей:
- вміння спілкування державною мовою під час виконання завдань, які потребують обговорення, висловлювання власної думки, обґрунтування відповіді;
- інформаційно-цифрової компетентності при виконанні домашнього завдання за допомогою авторського прийому «Спектральний кросовер»;
- соціальної та громадської компетентності та удосконалення уміння ефектно співпрацювати з іншими для реалізації соціальновагомих проектів під час роботи в групах;
- Загальнокультурної грамотності через вивчення світового мистецтва;
- екологічної грамотності та здорового способу життя за допомогою авторського прийому « Муза Дебюссі»;
- формування міжпредметних естетичних компетентностей:
- вміння давати естетичну оцінку творам мистецтва; вміння цінувати красу, створену митцями;
- формування предметних митецьких компетентностей: ознайомлення учнів з стилістичними особливостями символізму.
Наскрізною змістовною лінією модулю є «Громадянська відповідальність», яка спрямована на виховання відповідального громадянина своєї держави. Вагомою її складовою є формування в учнів культурної самосвідомості – здатності розуміти роль культури у становленні способу мислення і поведінки людей, шанобливого, толерантного ставлення до культурних надбань свого народу, країни, світу; усвідомлення власної значущості і відповідальності щодо причетності до свого народу. Це здійснюється під час опанування учнями досягнень українського мистецтва, зокрема в контексті світової мистецької спадщини.
Обладнання: підручник, робочий зошит, олівці, музичний програвач, запис твору Дебюссі «Дівчина з волоссям кольору льону».
Дидактичні матеріали: авторська розробка лепбуку з теми модуля, репродукції картин художників-символістів, вірш Уолтона Уїтмена «Геть розмови про війну», яблука( по 1 на кожного учня).
Терміни і поняття:
Декаданс (у перекладі з французької — «занепад») — узагальнена назва кризового світосприйняття, що виявилося у світобаченні, у літературі та мистецтві.
Модернізм (у перекладі з французької — «новий, сучасний») — загальна назва напрямів мистецтва та літератури останньої третини ХІХ — початку ХХ століття, що відбили кризу культури й розрив із естетикою минулого.
Символізм — (у перекладі з французької — «знак») — одна з течій модернізму, у якій замість художнього образу, що відтворює певне явище, використовується художній символ, що є знаком мінливого «життя душі» й пошуком «вічної істини».
Очікуванні результати: сформувати ключові компетентності як систему умінь і навичок.
Завантажити: Символізм - вступ у 20 століття (8 клас. Мистецтво) + Сертифікат (Розмір: 27.2 MB, Завантажень: 147)