Узагальнення знань за темою «Основні класи неорганічних речовин» (8 клас. Хімія)
Автор: Лазарєва Ольга Львівна
Навчальний заклад: ЗЗСО Чорноморської селищної ради Одеського району Одеської області
Узагальнення знань за темою «Основні класи неорганічних речовин»
Актуальність обраної форми: живий квест побудований на комунікаційній взаємодії між гравцями. Не спілкуючись із іншими гравцями, неможливо досягти індивідуальних цілей, що стимулює знайомства, спілкування й служить гарним способом познайомити зовсім незнайому компанію. Крім того, оскільки мети персонажів часто є протилежними, живі квести несуть у собі елемент змагальності. Крім цього, живі квести сприяють розвитку аналітичних здібностей.
Ціль заходу: повторити, узагальнити й систематизувати знання про класи неорганічних речовин і їх загальних властивостях.
Завдання:
Виховні
- викликати інтерес до предмета;
- розбудовувати почуття самостійності, дисциплінованості, пошуку;
Освітні
- узагальнити знання про властивості класів неорганічних речовин, уміти знаходити речовини, з якими взаємодіють запропоновані з’єднання
- формувати ключові поняття:
- навчати учнів самостійному придбанню нових знань.
- Розвивати дослідницьку діяльність з використанням різних інформаційних ресурсів;
- розбудовувати пізнавальний інтерес до предмета хімії
- розбудовувати в учнів критичне мислення; уміння порівнювати й аналізувати, класифікувати речовини й узагальнювати знання про властивості речовин, мислити абстрактно; стимулювати учнів на спільну творчість через роботу в команді, виховувати відповідальність за виконану роботу, самокритичність, взаємопідтримку й уміння доводити правильність ухваленого рішення.
Здоров’я зберігаючи
- ураховувати вікові особливості дітей;
- вишиковувати модель здоров’я зберігаючого уроку;
- уникати перевантажень.
Підготовка заходу: попередньо учні одержують завдання повторити властивості всіх класів неорганічних речовин. Відбирається група експертів (з відмінників), які вже здали тестування за темою.