Створення та виконання алгоритмів (урок-гра «Що? Де? Коли?») (4 клас. Інформатика) + Презентація

Автор: Смоліговець Світлана Миколаївна

Навчальний заклад: Чернігівська ЗОШ І ступеня № 25

Створення та виконання алгоритмів (урок-гра «Що? Де? Коли?»)

Цілі:

  • навчальна: продовжувати навчати виконувати, створювати та записувати алгоритми з розгалуженням та циклами;
  • розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;
  • виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, охайність у роботі.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація.

Програмне забезпечення: мова програмування для дітей Скретч, презентація, музичний супровід, чорний ящик, картки заохочування «сова», диплом на кращого знавця гри.

Завантажити: Створення та виконання алгоритмів (урок-гра «Що? Де? Коли?») (4 клас. Інформатика) + Презентація + Сертифікат (Розмір: 3.3 MB, Завантажень: 98)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*