Опозиційний рух в Україні в 60-80 рр. (11 клас. Історія України)

Автор: Савко Іван Євгенович

Навчальний заклад: Голгочанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Підгаєцької районної ради Тернопільської області

Опозиційний рух в Україні в 60-80 рр.

Мета:  розкрити процес формування опозиційного руху в Україні в 60-ті – 80-ті роки та причини його активізації на­прикінці 60-х-70-х рр. XX ст.; з’ясувати основні течії дисидентства та дати їм характеристику; ознайомити учнів із провідними учасниками дисидентського руху; роз­вивати вміння систематизувати матеріал, виділяти головне, працювати з додатковою літературою, пам’ятками, аналізувати та уза­гальнювати історичні явища і фак­ти, продовжити формування критичного мислення учнів та умін­ня логічно висловлювати свої дум­ки; вести пошукову роботу; виховувати в учнів почуття патріотизму, інтерес і повагу до історич­ного минулого своєї країни, до бор­ців за незалежність України.

Обладнання: хрестоматія, атлас, настінна карта «Україна в період застою (1964-1985)»,  портрети дисидентів.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань і вмінь.

Основні поняття і терміни: дисиденти, опозиційний рух, УГС.

Очікуваний результат: учні вміють визначати сутність і значення дисидентського руху, характеризують особливості його зародження в Україні та його вимоги у порівнянні з міжнародними нормативно-правовими актами щодо захисту прав людини того часу; учні вміють і можуть характеризувати та порівнювати основні вимоги дисидентського руху в Україні в умовах лібералізації суспільства з вимогами другої хвилі опозиційного руху наприкінці 60-х середини 80-х років; учні визначають власну позицію щодо питання про системну кризу радянського суспільства, зв’язки між цими процесами та особливостями політичного життя й суперечливими явищами у розвитку культури та духовного життя в Україні.

Завантажити: Опозиційний рух в Україні в 60-80 рр. (11 клас. Історія України) + Сертифікат (Розмір: 363.6 KB, Завантажень: 20)
  

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*