Тема: Зародження симфоджазу (8 клас. Музичне мистецтво)
Тема. Зародження симфоджазу.
Мета. Розширити знайомство учнів із творчістю Дж. Гершвіна на прикладі «Рапсодії у стилі блюз». Учити висловлювати свої особисті думки та враження щодо будови, звучання й образного змісту музичних творів, знаходити асоціативні аналоги в інших видах мистецтва. З’ясувати значення понять «симфоджаз», «джаз», «блюз», «рапсодія». Удосконалювати вокально-хорові навички та вміння виявляти головне в змісті й звучанні музичного твору. Формувати інтерес до творчості Дж. Гершвіна, І. Білозіра. Виховувати естетичний смак учнів.
Музичний матеріал: Дж. Гершвін. «Рапсодія у стилі блюз» (слухання); І. Білозір. «Ласкаво просимо» (розучування).
Тип уроку: урок поглиблення теми;.
Обладнання: музичні інструменти (баян, акордеон, фортепіано), темброво-шумові інструменти, магнітофон (музичний центр, DVD, комп’ютер), нотна дошка, портрети композиторів Дж. Гершвіна, І. Білозіра, підручники «Музичне мистецтво», 8 кл. (О. В. Волошина, А. В. Левченко, О. В. Мільченко), «Музичне мистецтво», 8 кл. (Г. М. Макаренко, Т. О. Наземнова, Н. І. Міщенко, Л. О. Дорогань, Ю. О. Очаковська), «Вчимося співати», 7-8 кл. (М. К. Яскулко).
Усі уроки музичного мистецтва на сайті «Шкільне життя»
Завантажити: Тема: Зародження симфоджазу (8 клас. Музичне мистецтво) (Розмір: 16.0 KB, Завантажень: 186)