Значення окисно-відновних реакцій (9 клас. Хімія)
Автор: Хоруженко Лідія Миколаївна
Навчальний заклад: Богодухівський навчально-виховний комплекс “Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів” Чорнобаївської районної ради Черкаської області
Тема уроку: Значення окисно-відновних реакцій.
Мета:
навчальна: узагальнити і систематизувати знання про окисно-відновні реакції, удосконалювати навички складати рівняння окисно-відновних реакцій методом електронного балансу, ознайомити учнів із значенням окисно-відновних реакцій;
розвиваюча: формувати предметні компетентності, розвивати логічне мислення, вміння застосовувати теоретичні знання для прогнозування перебігу хімічних реакцій та формулювання узагальнюючих висновків;
виховна: виховувати інтерес до вивчення хімії, вміння застосовувати знання в побуті.
Обладнання: періодична система хімічних елементів Д.І. Менделєєва, таблиця розчинності, ряд активності металів, презентація до уроку, відеоролик «Значення окисно-відновних реакцій», мультимедійна система, картки для роботи в групах.
Реактиви і обладнання: гідроген пероксид, манган(IV) оксид, цинк, магній, хлоридна кислота, мідь, кальцій карбонат, пробірки, газовідвідна трубка, спиртівка, скіпка, сірники, штатив.
Тип уроку: комбінований.
Завантажити: Значення окисно-відновних реакцій (9 клас. Хімія) + Сертифікат (Розмір: 364.9 KB, Завантажень: 208)