Конспекти уроків хімії 9 класУсі уроки хіміїФайли

Значення окисно-відновних реакцій (9 клас. Хімія)

Автор: Хоруженко Лідія Миколаївна

Навчальний заклад: Богодухівський навчально-виховний комплекс “Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів” Чорнобаївської районної ради Черкаської області

Тема уроку: Значення окисно-відновних реакцій.

Мета:

навчальна: узагальнити і систематизувати знання про окисно-відновні реакції, удосконалювати навички складати рівняння окисно-відновних реакцій методом електронного балансу, ознайомити учнів із значенням окисно-відновних реакцій;

розвиваюча: формувати предметні компетентності, розвивати логічне мислення, вміння застосовувати теоретичні знання для прогнозування  перебігу хімічних реакцій та формулювання узагальнюючих висновків;

виховна: виховувати інтерес до вивчення хімії, вміння застосовувати знання в побуті.

 Обладнання: періодична система хімічних елементів Д.І. Менделєєва, таблиця розчинності, ряд активності металів, презентація до уроку, відеоролик «Значення окисно-відновних реакцій», мультимедійна система, картки для роботи в групах.

 Реактиви і обладнання: гідроген пероксид, манган(IV) оксид, цинк, магній, хлоридна кислота, мідь, кальцій карбонат, пробірки, газовідвідна трубка, спиртівка, скіпка, сірники, штатив.

Тип уроку: комбінований.

Завантажити: Значення окисно-відновних реакцій (9 клас. Хімія) + Сертифікат (Розмір: 364.9 KB, Завантажень: 111)
  
Back to top button