Методи проектування: комбінування (6 клас. Трудове навчання)
Автор: Іващук Вікторія Володимирівна
Навчальний заклад: Тернопільська СШ№ 7 І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов
Тема : Методи проектування: комбінування
Мета: навчальна: забезпечити формування знань про метод комбінування, вмінь визначати кращі ознаки зразків вишитих виробів; дотримання правил безпечної праці під час виконання завдань практичної роботи.
розвивальна: розвивати естетичні смаки та погляди учнів, пам’ять, увагу, мислення.
виховна: виховувати почуття краси, охайність, культуру праці, любов до національної культури та традицій нашого народу.
Формування ключових компетентностей:
Ціннісно- смислові: здатність розуміти та цінити світ навколо себе.
Загально-культурні: поглибити позитивне сприйняття національної культури, вчитися ефективно проводити свій вільний час.
Інформаційні: вміння самостійно аналізувати, добувати та перетворювати інформацію для подальшого її використання.
Комунікативні: здатність вільно висловлювати свої думки в бесіді, працювати в колективі.
Соціально-трудові: здобувати мінімальні навички , необхідні для життя в сучасному суспільстві.
Практична робота: Створення моделі виробу(подушечки – оберегу ) методом комбінування.
Обладнання та інструменти: ножиці, клей, олівці кольорові, карточки з завданнями, ляльки для гри «Одягни ляльку» та одяг до них.
Міжпредметні зв’язки: геометрія, історія, музика, англійська, малювання.
Тип уроку: комбінований
Завантажити: Методи проектування: комбінування (6 клас. Трудове навчання) + Сертифікат (Розмір: 3.4 MB, Завантажень: 765)