Значення творчості С.Гулака-Артемовського та М.Калачевського. М.Вербицький: історія створення твору «Ще не вмерла Україна» (10 клас. Художня культура)

Усі конспекти уроків художньої культури  на сайті «Шкільне життя»

ТЕМА:  Значення творчості С.Гулака-Артемовського та М.Калачевського . М.Вербицький: історія створення твору «Ще не вмерла Україна»

МЕТА: збагачення знань та уявлень учнів з музичного мистецтва; ус­відомлення учнями багатства способів художнього вираження людських почуттів; визначення ролі музичного мистецтва у ху­дожній культурі; розширення кола знань учнів щодо творчості С. Гулака-Артемовського та М. Колачевського; з’ясування історії написання твору «Ще не вмерла Україна».

ЗАВДАННЯ: ознайомити учнів із видами музичного мистецтва; формувати комплекс естетичних, предметних, життєвих компетенцій, які за­безпечують здатність до керування набутими знаннями та вмін­нями у самостійній діяльності, у процесі самоосвіти; виховувати здібності до сприйняття, інтерпретації та оцінювання музичних творів, висловлювати своє відношення до них, аргументувати свої думки й оцінки; виховувати культуру спілкування через вив­чення художніх традицій народів; розвивати в учнів інтерес до ху­дожньої культури, зокрема музичної.

Завантажити: Значення творчості С.Гулака-Артемовського та М.Калачевського. М.Вербицький: історія створення твору «Ще не вмерла Україна» (10 клас. Художня культура) (Розмір: 14.5 KB, Завантажень: 194)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*