Лист Міністерства освіти і науки України від 03. 07. 2018 р. № 1/9-415 “Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році”

Жири, їхній склад, хімічна будова. Гідроліз, гідрування жирів. Біологічна роль жирів (11 клас. Хімія)

Тема уроку. Жири, їхній склад, хімічна будова. Гідроліз, гідрування жирів. Біологічна роль жирів

Цілі уроку: формувати знання учнів про жири, їхній склад, утворення; вивчити будову жирів і властивості їх як естерів гліцерину й вищих карбонових кислот; ознайомити учнів з хімічними властивостями жирів на прикладі гідролізу й гідрування; визначити сфери застосування жирів, способи їх одержання; розвивати вміння й навички складання рівнянь хімічних реакцій на прикладі реакцій синтезу й гідролізу жирів, гідрування жирів різного складу; показати практичне значення цих реакцій; ознайомити учнів з поширенням жирів у природі, їхньою біологічною роллю, застосуванням.

Тип уроку: комбінований урок засвоєння знань, умінь і навичок і творчого застосування їх на практиці.

Форми роботи: навчальна лекція, лабораторний експеримент, міні-семінар.

Лабораторний дослід 8. Розчинність жирів.

Лабораторний дослід 9. Визначення ненасиченого характеру рідких жирів.

Обладнання: зразки жирів рослинного і тваринного походження.

Завантажити: Жири, їхній склад, хімічна будова. Гідроліз, гідрування жирів. Біологічна роль жирів (11 клас. Хімія) (Розмір: 51.3 KB, Завантажень: 155)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*