Тема: Леонардо да Вінчі. Живопис як одна з форм утілення всеосяжної геніальної натури митця. Рафаель. Зображення чистоти та чарівності жіночого образу, його духовного зв’язку з природою, благородного і духовного спілкування людей (11 клас. Художня культура)
МЕТА: ознайомити учнів з історичними умовами розвитку мистецтва епохи Відродження, особливостями творчості Леонардо да Вінчі та Рафаеля Санті; розвивати вміння самостійно аналізувати твори живопису, уміння обґрунтовувати свою думку щодо творів мистецтва; виховувати духовність, шанобливе ставлення до живописних пам’яток людства.
ОБЛАДНАННЯ: репродукції картин та фресок (фрески капели дель Арена Джотто ді Бон доне; фрески «Гріхопадіння», «Вигнання з раю» Мазаччо; Сандро Боттічеллі «Весна», «Народження Венери»; Леонардо да Вінчі «Мадонна у скелях», «Мона Ліза» («Джоконда»), фреска «Тайна вечеря» та ін.; Рафаель «Покладання у труну», «Прекрасна садівниця», фрески «Сікстинська Мадонна», «Афінська школа», «Парнас», «Диспути» таін.); роздавальний матеріал (2 конверти із розрізаними репродукціями картин «Джоконда» Леонардо да Вінчі та «Тайна вечеря» Рафаеля Санті); фрагменти музичних творів («Ave Maria» К. Сен-Санса та Ф. Ліста).
Тобі дано можливість упасти до рівня тварини, водночас ти маєш змогу піднестися до рівня Бога лише завдяки своїй внутрішній волі…
Піко делла Мірандолла «Про людську гідність»