Лист Міністерства освіти і науки України від 03. 07. 2018 р. № 1/9-415 “Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році”

Вивчення другої мови в ранньому віці позитивно впливає на розвиток дітей

Вивчення другої мови в ранньому віці - schoollife.org.uaПопередні дослідження показали: чим швидше дитину перестають цікавити знайомі зображення і захоплюють нові, тим краще вона розвивається в дошкільному віці, повідомляє Шкільне життя . Діти, яким швидко набридли показані зображення, в майбутньому демонстрували хороші розумові здібності. Їх мова також була більш розвинена.

Вчені хотіли зрозуміти, чи мають білінгви (діти, що говорять на двох мовах) перевага в цьому плані. Немовлятам показували кольорові зображення ведмедя чи вовка. Для половини групи ведмідь був “знайомим” зображенням, а вовк – “новим”, а для іншої половини – навпаки. Дослідники з’ясували: немовлята, які з раннього дитинства говорили на двох мовах, швидше, ніж діти, які знали тільки одну мову, звикали до старих зображень і перемикали увагу на нові.

“У дослідженнях з дітьми дуже складно збирати дані. Візуальне звикання – відмінний спосіб. Він займає всього кілька хвилин і при цьому допомагає передбачити розвиток мислення в більш пізньому віці”, – говорить автор дослідження Лехера Сінгх.

Для дорослих вивчення другої мови – складне завдання. Дітям же це дається дуже легко. Крім того, як виявилося, вивчення мови в ранньому дитинстві дуже корисно для розвитку когнітивних функцій.

Попередні дослідження показали: чим швидше дитину перестають цікавити знайомі зображення і захоплюють нові, тим краще вона розвивається в дошкільному віці, повідомляє Шкільне життя . Діти, яким швидко набридли показані зображення, в майбутньому демонстрували хороші розумові здібності. Їх мова також була більш розвинена. Вчені хотіли зрозуміти, чи мають білінгви (діти, що говорять на двох мовах) перевага в цьому плані. Немовлятам показували кольорові зображення ведмедя чи вовка. Для половини групи ведмідь був "знайомим" зображенням, а вовк - "новим", а для іншої половини - навпаки. Дослідники з'ясували: немовлята, які з раннього дитинства говорили на двох мовах, швидше, ніж діти, які знали тільки одну…

Оцінити

0

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*