Вплив реклами на рішення людини. Види реклами. Соціальна й комерційна реклами (6 клас. Основи здоров’я)

ТЕМА. Вплив реклами на рішення людини. Види реклами. Соціальна й комерційна реклами.

 Мета: навчити дітей розпізнавати соціальну й комерційну рекламу, перебільшену і неправдиву інформацію в рекламі, аналізувати зміст і мету комерційної реклами, рекламних повідомлень; розвивати вміння аналізувати, робити висновки, виховувати дбайливе ставлення до власного здоров’я та здоров’я оточуючих людей.

Обладнання: підручники, схема «Види реклами», фото (приклади реклами), аркуші паперу формату А 3, кольорові олівці.

Тип уроку: комбінований.

Завантажити: Вплив реклами на рішення людини. Види реклами. Соціальна й комерційна реклами (6 клас. Основи здоров’я) (Розмір: 663.5 KB, Завантажень: 97)
  

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*