Україна посіла 98 сходинку у рейтингу брендів країн

Україна посіла 98 сходинку у рейтингу брендів країн

Україна посіла 98 сходинку у рейтингу брендів країн

Україна опинилася на 98-й позиції у рейтингу брендів країн, розмістившись між Угандою і Ганою. Про це йдеться у даних компанії FutureBrand, яка опублікувала глобальний рейтинг брендів країн.

Україна в 2012 році піднялася в рейтингу на 7 пунктів на тлі падіння позицій ряду європейських країн і США через економічну кризу. До того ж, популярності країни посприяв європейський футбольний чемпіонат.

Сусіди України продемонстрували кращі результати. Так, Туреччина розмістилася на 45-му рядку, Угорщина – на 65, Польща – на 75, а Росія – на 82.

Нижче України розмістилася Румунія – на сотій сходинці.

Казахстан не увійшов до нинішнього рейтингу, тим не менш, автори звіту окремо підлестили йому, включивши його на 14 позицію в списку Future 15 – країн, у яких є умови для створення дуже сильного національного бренду в майбутньому.

Country Brand Index щорічно оцінює популярність і впізнаваність брендів країн серед населення та експертів всього світу.

Рейтинг заснований на оцінці кількісних даних з 3600 організацій, думок відомих мандрівників, а також глибинних інтерв’ю з експертами в різних галузях.

Оцінюють за п’ятьма напрямками: система цінностей, якість життя, умови роботи для бізнесу, спадщина і культура, туризм.

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*