Учителі можуть обирати послідовність розкриття навчального матеріалу, – методичні рекомендації МОН

Міністерство освіти і науки України листом від 26.06.2015 надсилає для практичного використання укладені спільно з Національною академією педагогічних наук України методичні рекомендації щодо вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році.

У документі, адресованому органам управління освітою обласних, Київської міської державних адміністрацій, інститутам післядипломної педагогічної освіти, загальноосвітнім навчальним закладам, МОН просить довести зазначену інформацію до відома вчителів та методистів.

Спільні рекомендації науковців та Міносвіти укладені через зміни, спрямовані на розвантаження навчальних програм з урахуванням вікових особливостей розвитку дитини та відповідності сучасному розвитку науки та технологій.

Так, зокрема, в додатку до листа Міністерства освіти і науки України “Особливості вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році” зауважено, що:

“Програми позбавлені жорсткого поурочного поділу, вчителі можуть обирати послідовність розкриття навчального матеріалу в межах окремої теми, але так, щоб не порушувалась логіка його викладу.

Обласні, районні та міські методичні кабінети (об’єднання) не можуть втручатися в такі питання, оскільки це виключно компетенція вчителя“.

Крім того, “дозволяється використовувати підручники з відповідним грифом Міністерства, що видані в попередні роки, враховуючи при цьому зміни у програмах“. А додаткову літературу вчитель може обирати самостійно – таку, що найкраще реалізовує його методику навчання.

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*