ГоловнеОсвіта і IT

Цифровізація в освіти, що зроблено та плани на майбутнє

Міністерство освіти і науки України активно приєднується до проєктів цифрової трансформації у ключових сферах. Система управління проєктами від Мінцифри налічує вже 94 проєкти цифровізації в Україні за різними напрямами.

«Цифровізація вже відіграла важливу роль у сфері освіти і науки України. Наша ціль – щоб всі освітні послуги стали більш доступними та контрольованими. Реалізація цих проєктів передбачає впровадження цифрових сервісів в освіту і науку, автоматизацію освітніх та управлінських процесів», – зазначив Міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет.

Серед презентованих проєктів, зокрема:

  • Цифровізація дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти (е-Школа);
  • Цифровізація вищої, фахової передвищої та професійної освіти (е-Університет);
  • Цифровізація фінансування та послуг у сфері науки (е-Наука).

«У межах проєкту е-Школа вже функціонує сучасний онлайн-ресурс “Всеукраїнська школа онлайн” для змішаного та дистанційного навчання учнів 5-11 класів із матеріалами, що відповідають державній програмі. А в найближчих планах – створення кабінету вчителя, де можна буде відстежувати навчальний прогрес, створювати та модифікувати уроки», – підкреслив заступник Міністра з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Артур Селецький.

Також триває підключення шкіл до системи електронних журналів та щоденників, що  функціонує в складі програмно-апаратного комплексу «Автоматизований інформаційний комплекс освітнього менеджменту» (АІКОМ).

У межах проєкту е-Університет заплановано:

  • автоматизація вступної кампанії;
  • автоматизація процесів набору та навчання (стажування) іноземців та осіб без громадянства;
  • запровадження електронного ліцензування;
  • модернізація Єдиної державної електронної бази з питань освіти;
  • створення та модернізація єдиної електронної системи моніторингу працевлаштування випускників.

Модернізація систем подання документів та проведення державної атестації наукових установ і закладів вищої освіти в частині проведення ними наукової діяльності, розвиток репозитарію академічних текстів та підключення до нього локальних репозитаріїв і створення електронної системи доступу до нинішніх цифрових сервісів наукового призначення – серед цілей проєкту е-Наука.

Нагадаємо, МОН постійно моніторить якість освіти під час дистанційного навчання

  
Back to top button