Тема: Значення окисно-відновних реакцій (Хімія. 9 клас)

Мета: розкрити роль окисно-відновних реакцій в природі, техніці та житті людини; продовжити відпрацювання навичок визначення ступеня окиснення елементів, окисника і відновника в рівняннях реакції, урівнювання реакції методом електронного балансу; розвивати пізнавальну активність учнів, хімічну мову, мислення, сприяти розширенню їх світогляду, формувати життєві компетенції, виховувати творче ставлення до практичного використання знань з хімії.

Очікувані результати: учні мають складати електронний баланс для окисно-відновних реакцій; учні мають уміти визначати окисник і відновник за рівняннями хімічних реакцій; учні мають наводити приклади застосування окисно-відновних реакцій у природі та житті людини.

Базові поняття та терміни: ступінь окиснення, окисник, відновник, процеси окиснення і відновлення, окисно-відновні реакції, метод електронного балансу.

Тип уроку: закріплення й вдосконалення знань, умінь і навичок.

Усі уроки хімії на сайті «Шкільне життя»

Завантажити: Тема: Значення окисно-відновних реакцій (Хімія. 9 клас) (Розмір: 11.5 KB, Завантажень: 73)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*