Тема: Зародження симфоджазу (8 клас. Музичне мистецтво)

Тема. Зародження симфоджазу.

Мета. Розширити знайомство учнів із творчістю Дж. Гершвіна на прикладі «Рапсодії у стилі блюз». Учити висловлювати свої особисті думки та вра­ження щодо будови, звучання й образного змісту музичних творів, знаходити асоціативні анало­ги в інших видах мистецтва. З’ясувати значення понять «симфоджаз», «джаз», «блюз», «рапсо­дія». Удосконалювати вокально-хорові навички та вміння виявляти головне в змісті й звучанні музичного твору. Формувати інтерес до творчості Дж. Гершвіна, І. Білозіра. Виховувати естетич­ний смак учнів.

Музичний матеріал: Дж. Гершвін. «Рапсодія у стилі блюз» (слухання); І. Білозір. «Ласкаво просимо» (розучування).

Тип уроку: урок поглиблення теми;.

Обладнання: музичні інструменти (баян, акордеон, фортепіа­но), темброво-шумові інструменти, магнітофон (музичний центр, DVD, комп’ютер), нотна до­шка, портрети композиторів Дж. Гершвіна, І. Бі­лозіра, підручники «Музичне мистецтво», 8 кл. (О. В. Волошина, А. В. Левченко, О. В. Мільченко), «Музичне мистецтво», 8 кл. (Г. М. Макаренко, Т. О. Наземнова, Н. І. Міщенко, Л. О. Дорогань, Ю. О. Очаковська), «Вчимося співати», 7-8 кл. (М. К. Яскулко).

Усі уроки музичного мистецтва на сайті «Шкільне життя»

Завантажити: Тема: Зародження симфоджазу (8 клас. Музичне мистецтво) (Розмір: 16.0 KB, Завантажень: 107)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*